Tuesday, September 21, 2010

~ peTanG 1 sYawaL....Sesi PhoTosHooTing BermuLa..! ~

Aduhh...kwn2 lain cepat sungguh dgn n3 raya masing2...dah sampai citer2 raya ke-3..ke-4 dah haaa...aku ni dok tehegeh hegeh lagi ni....haishh tk tekejor la...cam na korang buat ehh...penin gue...

Sabar aku menunggu si Irfan dan Anis balek beraya keliling taman perumahan...opsst taman sini selamat coz aku tak ghisau sgt...lg pon bebudak ramai and then taman perumahan tu tk da besar mana pon....sure selamat...mudah mudahan...setakat ni belom ada kes lagi la budak2 beraya kena ragut or kidnap ke ape..haishh mintak2 dijauh kan la ye...

Owhh sepulang nya budak bedua tu maka aku pon terus terkam begamba...hahaa pinjam ayat mamalieyna ni...sori eina...eheh

okeh la meh nak tunjuk foto2 raya kami yang sempat di snap2...!






kasik lentok sket...sila jgn jeless...hahaa

tak abis dgn peace dia...!

3 beranak bergamba...bdk berdua tu dah letih sebena nya..ni haa mama nya ni paksa jgk begamba...apa punya turrr...!

sila la menjamu selera dgn kueh2 raya mak ku ini....kueh aku...huhu tertinggal di umah...gelut sgt petang tu last2 tak pack pon...!

kat umah mak malas lak aku nak bertudung semata mata nak snap gamba ni....nak berangkat ke umah MIL nanti bole snap2 lagi...hohoo
kami betiga pulak...elok la sgt anak nya bertudung mama nya..adeihh sedihh...di maaf kan ehh tk da kot yg nk skodeng blog ni melainkan kaum2 hawa je kan...
ohho..ni la adik ku satu2 nya...tau la kan kami cuma tiga badik..yg sorang lagi kakak...huhu dia di luar kawasan..tk dapat la nak mengabadikan foto dia...moga berbahgia la dia kat oversea (Langkawi) tu...hehee
ni lagi...lepas abis coti raya ni bakal berangkat pulang la ke dagang...ahakk ke tempat asal...hehee adik aku ni masih dalam pengajian jurusan Guru di Institut Perguruan Pengkalan Chepa, Kelantan...
haa ni sebelom g umah MIL...


siap2 snap sebelom bertolak ke umah MIL...dekat je tk jauh 15 minit sampai....hahaa

Maka itu la foto2 genik kami...ada lagi... nanti kan di next n3...!

33 comments:

umialya said...

tema ijau, sejuuuk mata memandang

cheqna said...

amboi kak
bergambar sakan
cheqna??nan ado..huhuhuhu

Fieza79 said...

umialya

mmg nk bg sejuuk mata yg memandangg...ekseli tema tk di rancang...plan nk biru..

Fieza79 said...

cheqna

bila lgi nk abadi kan kenangan raya cheqna...hehe posing habisan ni...ala bkn kena bayar kan cheqna snap je..hikk

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sonot eh bersnap2
sy lak takde mood nak bersnap2 gambor sendiri
sy tukang snap gambor org len ajelahehehe

LYaFRINA said...

TU DIA...
SESI PHOTOSHOOT DH BMULA...
MUKA FIEZA N ADIK FIEZA SAMA J.. MMG COPY PASTE LA...

az rina a.k.a jaijina said...

tahun ni rina macam malas nak bergamba²..gamba² yg ade pon 1st raya aje yg bnyk..

.:iz-AnN a.k.a cOmOt:. said...

hehehe...tahun depan tema oreng ar plak...

♥Azie♥ said...

comelnyer anis...

mamalieyna said...

waaah meriah bergambo ye..jeles ni..eina jgk takde pic bercouple gitu..td tgk lya, skrg fieza pulak..huhu..jeles2x..^_^

MrS. F!zA said...

tahun depan2 jom pakat2 kaler oren pulak..ekekeke

chugie said...

cantik baju hijau ni tau.. terpikat plak rasa! :D

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. ni mmg boleh di panggil sesi fotografi di hari raya~ baru syok tengok gambar raya banyak2!!! sume cantek gambar2 tu~

Ain said...

kulihat ijauuuuuuu....

hehehe....

suka tengok pict. anak dara fieza bertudung, chumellll la...

maslinamansor said...

anis nampak manis....

Ena said...

makin berseri2 la muka fieza.. apa rahsianya.. ;D

gambo2 pun cantik..

seronok dapat chamworing gambo raya camtu.. ena nan ado la.. uhuhu..

Fieza79 said...

rose

kalo bab snap2 ni mmg takleh blah...

nape ros tk sempat snap..tk mood ye...

Fieza79 said...

Lyafrina

tu la Lya ramai org ckp sama...sll sgt tau org tesilap tegor...hahaa

Fieza79 said...

Rina

knp mls Rina..kan best snap gamba2 byk2...kenangan raya...mana tau tahu kenangan utk org2 tesayang kita kalo kita dh tk da nnt...huhu sedih pulak..

Fieza79 said...

Izan

oren...? k.fieza oren tahun lps...ok jgk sbb faberet kaler tuh..!

Fieza79 said...

Azie

hurmm..manis mcm...? hehe

Fieza79 said...

mamalieyna

la knp tk da..tlupa kah..? atau segan kah..hehe

takpa eina lps raya pon leh apa snap2 kat umah lain..suma pakai balek baju raya...hehe ok tak...?

pndai2 je kan...?

Fieza79 said...

Fiza

bole...bole...faberet kaler tu tau..!

Fieza79 said...

chugie

cantek ke...pakai rembat je ari tu...pilihan terakhir...huhu

Fieza79 said...

Nafira

ahakk..tu psl la tajok ghupa gitu..hehe ala biasa je suka2 gedik2...

Fieza79 said...

Ain

hurmm anak dara ku sorang...chumel ke...hehee

Fieza79 said...

maslina

thanks mas...mcm mama nya tak..? haha

Fieza79 said...

Ena

haahh...rahsia..? tk da rasia la ena...maybe seri raya kot..hahaa

biasa la kdg2 snap muka nmpk ok kdg nmpk tk ok...kena tgk live dulu...indah kabar dari rupa ni...hahaa

'NuReeN' said...

ok la fieza dah start n3 raya
nureen posa nya n3 pon bru wat td..

esk kot bru nk wat n3 raya... weehhaaa.... tema kita sama la hijau... ;)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

pheewit..
akak, picca no 1 plg shantek.. =)

Azfa said...

...rasa rugi plak x ambik gambar byk2 masa raya aritu....

Aida said...

i nampak inai merah kat jari anis .. :)

mek da ©™ said...

berserinya fieza..hikhik

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy