Monday, September 20, 2010

~ inTro duLu La YeRR... ~

Owhhh...baru buleh wat intro raya ni...jeles tgk kwn2 suma bagai nak rak tayang gamba raya...maaf ye bukan sengaja nak peram tapi ni haa intenet da sket problem...lambat bebenor la..tensen gue...hehee

Nasib bek memang dah siap draft n3 yang pagi tadi tu....kalo tak jenuh la nak bercinta dulu baru bole publish n3...hahaa

So...dapat la tayang sekeping foto raya kami ni...bole ke...hehee...
maka n3 seterus nya sambung besok la ye...
Dah petang ni kang takda sapa pon nak jenguk2 pulak kan...hehee

So ini la tema raya kami....hohoo...




aci tak...? eheh...gamba seterus nya di harap besaba ye kwn2...hahaa statement yg nk melugai ni...uwekk..!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR BATIN





6 comments:

mamalieyna said...

waah ijau pandanganku ^_^!

takpe dh ptg ni intro je cukup dah..esok smbg pnjng2..hehe..

Fieza79 said...

kalo dok kat sawah padi ni konfem tk nmpak kami..hehe

tu lah...esok2 pulak...hehe

Mimie Fazira said...

si anak dara siap dgn bag tuu ... byk dpt duit raya ?? hehehe .. cantikla baju fiza ...

LYaFRINA said...

Ijauuu.. sejuk mata memandang.. Tahun lps lya dah ijau.. Hehehehhe.. tunggu lg sam esk... x sabo ni..

**pc lya pun wk hal sokmo.. mampus sokmo..agaknya berat sgt kot cz byk system dlm pc tu.. sib baikla blh draft entri kat rmh..kalo x manala smpat nk draft kat ofis.. bru nk tulis sepatah.. dia t'OFF.. naik tension gak.. Ni pun lik rmh dh.. bru lh logwalking puas2

Aleeya said...

fieza ..samat ari rayaaaa, wahhh canteknya fieza sekuarga beraya ngan baju raya memasing..

maszmadi said...

uih... sejuk jer mata tengok kaler ijau nie.....

selamat ari raya maaf zahir & batin utk fieza n keluarga.....

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy