Thursday, September 9, 2010

sempat lagi ni...

Maseh sempat kalo mood nak wt kueh raya tu ada...semalam teringat da cornflakes lebihan so gigih la gaul2 cornflakes dgn madu so jadik la biskut cornflakes madu...! sempat jgn kata tak sempat... sebelom berbuka buat ni....hoho



ini la dia...

dapat la sebalang kecik...jadi la buat kunyah2 lepas raya...semestinya lepas raya ketagih kueh raya sampai abuk2 kueh di bedall...!
dah ramai org bercuti kan maybe kwn2 suma dh selamat smpai di kg halaman msg2 pon...daku maseh kije ni tapi takda wt kije mana pon larr...haha gigih melayan tenet je ni...hehe

3 comments:

~Siti Hajar~ said...

sempat lagi bt kuih raya, semangat tol fieza ni nak raya yer? hehehe

btl tu fieza, mula2 xlayan sgt kuih raya ni, tgu bl dah pghujung raya comfirm berebut..hehe

Fieza79 said...

sempat lg hajar...mood wt kueh raya menten lg...

konfem berebut lps raya...hehe

Aida said...

bagus .. aida hari tu, tengok kat bazar org duk jual 4 bekas rm50 .. ok lah tu .. berbaloi tunggu last day .. hehehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy