Tuesday, September 28, 2010

LAGI FOTO2 RAYA...

Hahaa...gigih jgk nk publish n3 ke-2 utk ari ni.....ekseli tgh sebok gak ni...tapi godeh punya godeh terpasan dah draft pon n3 ni cuma lom publish...dah siap draft suma cuma lom publish je maka senang kije la ni...

Tapi non ado citer menarik pon..cuma sekadar utk tatapan mata u olz je ni... foto2 di hari raya ni...alahai raya kan setahun sekali jerkk..!

Layann...!



semesti nya la foto Irfan yg paling suka snap2...

suka dgn gaya nya yg selamba bila aje kamera di hala kan ke dia...non ado terkejot kejot ni..!
selamba badak je...cm takda pape...hehee

snap pakai timer ni..! suka suka sementara nunggu tamu dtg umah...

tk nampak cantek susunan dlm foto tu...alahai...sgt tk menjadi ni...!

ni la keja budak berdua tu masa aku tgh sebok kat dapor...set timer...pastu snap sniri2...pandai2 je...

mcm2 gaya lak tu...kelakar abis...!


tgh menggedik kat sini ghupa nya anak dara nan sorang ni...mak aii kemain...


aku snap tkda pulak nk beraksi mcm tu..! ni sniri snap takda la malu2 kot...suka je...!


haishh..mama nya lak nak berposing okeh...jgn ada yg meloya dgn aksi ku ini...hahaaa...ni bkn aku nya idea ehh...si somi ku itu suka2 suruh aku pose cenggitu...mak aii..layan kan aje ni...hohoo


suka la si Irfan tu menepuk2 pipi si abah...abah..hurmm lagi tak tertepuk kuat...di biar kan je la si anak ghupa gitu...

ape la yg di bual kan dua beranak tu...
mak aii...terpejam mata lak dua2 nya...


opss...pose yg sket over ni...


haa..ni baru ayu...hohoo...!


gamba bertiga ni jgk yg agak senonoh...
okeh...setakat tu sajok la...just nak tempek2 je ni..!

20 comments:

|| NaFiRaa || said...

banyaknye gambar raya~ budak2 pon sporting jek.. sume gambar cantek2~

HALAMANKU said...

wah wah wah.. boleh jadi model kikilala ni he he he.. comel2... mmm akak berayer sakan.. besnyer tgk gelagat he he he he

Ena said...

ena lom posing lagi bersama kat umah sendiri nie.. heheh.. kena snap hak la kan..

mamaaerish@eb said...

cantek sgt2... luv it... ;p

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mmg kaki bergambar la kome semua ni..cantik2 lak tu gambor..:-)

Zaidah said...

cantiklah model2 nie bergaya....pandai bergambar....mcm adik beradik....hehehe

Fieza79 said...

Nafira

nsb bek bdk2 pon spoting...mcm mak nya ni..hehee

Fieza79 said...

erma

hahaa model kikilala...boleh la..eheh

Fieza79 said...

Ena

kat umah snri lom beraya...tkpe di maaf kan kalo lps raya pon...senang je pakai baju raya pastu snap2 lah..!

Fieza79 said...

mamaaerish

thanks eb...

Fieza79 said...

Rose

pe nk wt dh nama pon anak banak yg gila gamba...hehee harus la suma spoting2 belaka..!

Fieza79 said...

zaidah

hehee...malu lah...saja2 suka2 je ni...

chugie said...

banyak betul gambar raya fieza. Ni kalau buat album, banyak nak guna ni.. :D

+ anak2 dan hubby yang sporting bergambar. seronok camgitu!

mysara said...

wah..banyaknyer gmbar...;)

AnneRaini said...

comel jek anak2 kak fieza bergambar...sama gile camera macam akak..oppsss..hehehe

Fieza79 said...

chugie

tu masa snap2 tk sedar...bila dh cek kamera balek nk kuar kan baru nmpk betapa byk nya snapan raya...

Fieza79 said...

mysara

mmg rasa byk sgt ter snap gamba2 tu mysara...

Fieza79 said...

Anne

iyola gila kamera mcm mak nya ni..hehee

umialya said...

amboooiii, kemain lg brgambar anak beranak..

ylh, keluarga bhgia.. sronok akak tngok pelbagai pose

mamalieyna said...

waah anak beranak sporting gilers..mmg menjadi la semua pic..hehe..raya sakan ngn gambo..best2x..!

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy