Thursday, September 23, 2010

~ Lagi foTo GediK RaYa kaMi... ~

Wahhh maseh sambungan n3 photogedik raya kami ni....jgn ada yang naik muak udah la ye...sekurangnya korang layan mata je tk yah layan bebel panjang2 kan...hahaa

Iya la punya nak ikut turutan gamba raya ikut tarikh snap...hahaa nk perabih publish stok2 gamba gedik kami sekuarga...

ok layan kan je ye....ari ni mood kurang la nk citer2...taktau arr nape..???




suma gamba ni kami snap masa di umah mak aku...tgk la anak dara nan sorang ni...tgk bdk2 tu bergayut di buaian maka dpt la idea nak snap2 kat situ...layann je mama ni...hehee

dlm usaha nk beri kan satu pose yg menarik ati...! tekesot kesot ubah kedudukan...hurmm..

hurmm..Irfan jgk belom ready...ada je la dia ni...!

haa....ter snap suda foto yg menarik ati...


mata Irfan kuyu semacam...tk sempat angkat mata mama dh snap...!

pose yg menarik...suka..!


ni dalam usaha mencari gaya menarik...! adik aku candid2 lak...


Irfan dan Anis besama maksu....


jap...jap...layan kaki2 kami ni....!


ok...peace...!


dan ini....

dan lagi....gilo lensa ni...hehee


owhhh ada lagi....

and last.....!
lepas pada tu kami dgn aktiviti masak2...snap2 pon mkn ttp mau mahhh...lalalaaa...!
okeh itu aje....maseh da lagi citer raya lps ni belom abis lagi tau...!



18 comments:

~Miss Sukasih~ said...

Wah...wah...bukan men best lg yer...naik buai jaring tu..kat cnih dah xde dah buai cmtu...susah nak tgk kat umah2 org kat sini..yg ade sume besi2..hehehe...pose jgn x pose..hehehe..

AnneRaini said...

foto gediks pun cantik kak..jeles sy tgk kak fieza maintain cun wlaupun anak dah dua...sy ni baru anak sorang dah lari figure..ekekekeke

cheqna said...

sesungguhnya cheqna jeles..huhuhuhuhu

Ena said...

heheh.. sesekali menggediks apa salahnya kan fieza.. ;D

Aida said...

hamboiiii .. bukan main pose lagi anak beranak ni ye .. takpe .. yg penting happy kan .. posing² pun dgn anak je .. huhu

chugie said...

xpe, snap banyak2 bleh buat kenangan abadi..

bestnye ade buaian kat luar rumah. bleh lepak2 santai bertemankan angin sepoi2 bahasa kan.

Fieza79 said...

nieyla

buai tu ari tu jumpa kat kola kangsar..terus beli gantung kat umah mak...umah k.fieza tk da tanah...keliling batu bata...hehee

my-niezzareena said...

anis ni pernah berlakon tak? atau muker dia ada iras pelakon kanak2 mesia ni?

Fieza79 said...

Anneraini

menten ape nya anne...biasa je la dh mmg k.fieza ni jenis org kecik..huhu

Fieza79 said...

cheqna

owhh tidaakk...jgn jeless...hikk

Fieza79 said...

Ena haahh btol sesekali mengedik...bkn sll...dgn anak2 orait je..hehee

Fieza79 said...

Aida

yg penting hepy...

Fieza79 said...

chugie

sesekali melayan buai ni chugie...kalo ari len tk da pon nk lepak situ...hehe

az rina a.k.a jaijina said...

ahaks, selagi ade pic raya boleh aje tempek dalam belog ni..rina punye gamba raya dah abis dah..

zue @ annaleeya said...

anak2 duk posing gedik skali.... nih mesti menurun mamanya tuh... jgn mare fieza... larikksssss.... heheh!!

mamalieyna said...

wah3x..anak2 pun sporting giler...harus la gilo bergambo gini..hehe...lawa2x...alaaa terus teringin nk nek buai camtu =P

maslinamansor said...

nie mesti kamera lekat kat tangan jer nie... :)

Intan Inn said...

wahh cantik susana dikampung ada buai mcm tue...erm mmg bestkan..wah kak fieza nampak muda remaja naik buai tue..hehhehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy