Tuesday, September 7, 2010

saJa gaTaL2 TanGan...

Saja ni gatal2 tangan nak tepek menda2 ni....pahtu publish sini...cuci2 mata ptg cenggini ok la kan....

Dah nama pon raya maka suma nak serba baru dan serba lain...saja la nak kasik lain sket dari kebiasaan sebelom ni tu psl la daku tepek menda gini kat umah...padahal takda sapa pon nk beraya kat umah sebab nya sepanjang raya sebok daku menempek di umah mak....kat umah sniri takda raya...hoho tapi kalo sape2 nk dtg beraya tu maka pintu umah daku sedia di buka seluas nya hahaa....

Jom tengok ni....




pe menda la ni kan...? buleh agak la kan...


beli ni kat pasar pagi Jumaat lepas...saja meronda terjumpa menda gini s daku rembat lerr...


ni lagi satu...dah murah tu psl la rembat jgk...4 barang tu RM10.00...murah tak..?


ini dia siap testing kat langsir umah...padahal langsir tu belom pon berbasuh lagi utk raya ni...hoho kalo malas nmpak gaya lps raya la basoh nya langsir ni....comot tu...

zoom kan sker rerama tu....

ini....


dan ini...hohoo


boh je la sini...nmpk cam tak bape nk kena je kan...huhu


keh nak sambung kije ni...nmpak nya ramai kwn2 kita dah stat cuti esok...huhu daku maseh stay smpai petang sebelom raya...huhu


20 comments:

cheqna said...

salam kak
nape kena stay sampai petang raya kak???

~Siti Hajar~ said...

cantik & kretif la Fieza ni, butterfly tu jd penyeri langsir tu..

Raya thn ni km xprepair apa pun tuk rmh..huhu

mamalieyna said...

waah mmg kelainan gitu..eina time kawen dulu..ada la hias2 pakai si rama2 ni..hehe..comel jer! ^_^

eina esok kije lg, lusa baru berangkat pulang! ^_^

Fieza79 said...

cheqna

k.fieza amik cuti lps raya..sebelom raya tak amik...tu psl la ptg sebelom raya maseh kije...

Fieza79 said...

Siti Hajar

asal ada je la hajar...suma benda fieza nak tepek...hehe

walo tak raya umah sniri tapi tacap2 jgk la buat penyeri raya...

Fieza79 said...

mamalieyna

tu la dulu mmg ada menda2 ni tapi masa tu takda umah snri...tapi menda ni dh murah2 skrg kan...jual 4 5 dlm rega RM10.00...

oh ye ke balek kg lusa...so esok last kije la ye...

Zaidah said...

kreatif n inovatif...memang lain...n cantiklah fieza...

chugie said...

emm memang cantik.. dah macam deco bilik pengantin plak.. kreatif!

MrS. F!zA said...

aah simple tp cantik je..ni msti sebab nak sambut tetamu dr jauh ni tu yg bersemangat akak menghias mkin berkobar2 :p

Aleeya said...

cantek gak eyh..

selamat hari raya fieza
maaf zahir batin.
hati2 di jalanraya..
jumpa lagi pas raya yea...:))

Fieza79 said...

zaidah

harus kena kreatif sket walo tak bape nk kreatif pon...mmg fieza ni suka deco2 umah...

Fieza79 said...

chugie

haahh cm bilik penganten...patot letak menda tu dlm bilik kan..mesti gempak...

Fieza79 said...

Fiza

ha'ah la fiza mana la tau kan da tetamu jauh nk dtg kan...nk tgu fiza ke heheh...

Fieza79 said...

Aleeya

ok jmpa lg lps raya..maka aktivit berbloging terhenti la ye...
selamat hari raya wt Leeya jgk..nnt buleh la fieza pakai tudung raya yg leeya kasik tu...cantek ijau...!

LYaFRINA said...

wow...ada butterfly..
ala2 dlm taman dah.. kiranya kreatif gak fieza mhidupkan suasana...
y penting kita selesa kan...

xpela fieza.. better cuti lps raya... mcm fain pon kna stay smpai ari khamis.. dia ambik cuti lps raya. blh la raya lama sikit.. lainla kalo nk balik kg jauh2 tu..hrusla ambik cuti b4 raya kan...

Fieza79 said...

hurmm kreatif2 pon harus betempat jgn jadi mcm dlm utan dah la kan Lya...

btol tu better cuti lps raya sbb takda pon nk travel jauh2 balek kg...ok je...

mek da ©™ said...

betulllah nampak berseri2

ayah,ummi, farish said...

cantik tu ader rerama..hehehheh
lagik ceria rumah jadinyer

Aida said...

hamboiii .. kalau dapat kat the kiddos ni, habis tinggal dawai besi dia je .. untung anak² awak jenis tak kacau ..
apa pun nice deco fieza ..

Fieza79 said...

Aida

untung la anak2 fieza mmg tak kaco sgt menda2 gitu...da phm beno dgn mama dia ni..hehe mmg dorang kan tgk je Aida..pastu siap puji kita pulak tu...'lawa la mama...mama ni pandai la..' haa tu yg best tu..hikk

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy