Thursday, March 10, 2011

nak tenang kan minda...pantai la penyelesaian nyaa...







Salam...


Penyelesaian utk tenang kan minda ni senang je...lepak je kat pantai...konfem reda...tk pecaya sila cuba...ari tu kan ada org tu stress pic dia kan kena kidnap...hohoo so seb baek la ada kwn blogger ni suggest suh gi photoshoot...sekurang nya leh reda kan kemarahan...betul ckp dia...hehee reda sekejap...pikir kan haritu mls dh nak kuar umah..sebab moody sgt2...maka dgn mood yg bersisa di gagah kan jua kaki ni melangkah keluar menuju ke pantai..ceewahh...! bunyi nya mcm pantai tu depan umah je kan...padahal jauh berbatu batu...ngeeeee

Meh layan piccas Irfan dan Anis...tuan blog tkde edisi kali ni ok...ada bergedix haritu tp di next entry la ye...next week arr tempek..malas arr semalam baru je tempek muka ni...kangg jemu dn bosan pulak korang menatap gamba ku yg tak semegah dan secantik Siti Nurhaliza kan...wakakaa...





Irfan ni kan pantang nmpk pasir...mentang2 arr pasir tu putih bersih je...di gomol pasir tu tk hengat...



cuba tgk abah kt belakang Irfan tu...dh jauh tinggal kan kami...huhuuu


mcm2 gaya keluar...hehe


biar kan je meka...kira mcm lepas dari kurungan la kann....kat umah asik kena kurung je...huhu



reda tensen, merakam kan aksi anak2 cenggituu....



anak dara ku ni makin hari makin pndai pulak berposing...


ishh...ishh...anak sape la tuhh...



ok...ok..kita gerak ke pantai...mula dh nak muncungg...ngeeee







sambungan la nanti ye...tktau bila nk smbung malas nk upload gamba bt masa ni...tgk la kalau rajen...hohoo...

33 comments:

NM02 said...

dah lama tak mengadap pantai

~izan~ said...

izan pun suka pantai..tu psl selalu ke sana hehe..cantik tol anis tu...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bila tengok laut..pantai...terus rindu terengganu..

noor said...

bertahun rasanya tak ke pantai..
pandailh ank awk possing..

Fieza79 said...

@NM02

kami ni kerap la pulak...asik2 gi pantai je..dh itu yg ada dn dekat...

Fieza79 said...

@~izan~

pantai mcm terapi jiwa kan...

Fieza79 said...

@rose --{@ ibuRafiq @}--

woww terengganu..sana lg best kan...lama dl gi...bila pulak nk smpai sana..

~Miss Sukasih~ said...

Rindu nyer la kat pantai..dah lame x gi pantai..asyik g sungai jer..kekeke

Fieza79 said...

@noor

hehee kami ni kerap sgt la pulak..pantai..pantai..pantai..

Fieza79 said...

@~Miss Sukasih~

nieyla buat photoshoot kt pantai mmg best tau..menarik..! nieyla pulak lps ni..

Nureen said...

mmg betoi fieza.. pantai tenang & damai... tp kami jarang p pantai cuti ja ada ja xtvt lain... kebabru ni p klantan ingat nk singgah pantai cahaya bulan tp dh lewat sbb kami p blk hari ja

rATu kEBaYA said...

lama ni tak pergi pantai.. asik layan sungai je...

mamyharraz said...

bestnya dekat dgn pantai..

mamy ni kalau teringin p pantai berangan jelah heee mana nak cari pantai kt sini...

jgnlah tak de mood.. boh lah pic banyak2 suka nak tgk tauu :)

Fieza79 said...

@Nureen

rugi tu gi kelantan tk pi lepak pantai...angin pantai leh terbang2 suma..hehe

Fieza79 said...

@mamyharraz

seb baek kami ni dkt dgn pantai..kalau jauh mmg jadi kepingin jgk la kan..mn nak cari pantai yg dkt2..xsmpai sejam leh sampai dah...

So Shy Lady said...

salam fieza,

wah, dh bsar nanti bleh la ank dara tu jadi model ;P

nyaman je pantai....

Rizziela said...

Bestnya kalau rumah dengan pantai dekat..tapi kami ni mana pantai nak g ? paling dekat pun PD ajerlah

Anak dara tu memang mengikut mama dia lah..pandai bergaya

r|nA @ ja|j|na said...

oanjang sedepa dah muncung si irfan tu..haruslah si anis pandai posing, asek bergambar aje kan, ehehe..

Izan Ishak said...

jeles tgk akak pegi pantai...
tp betul kak, tenang ke kalau dpt dok tepi pantai. saujana mata memandang kan~

✿ etiey erywan ✿ said...

pantai penenang hati.. agree! mata anak juga mampu menenangkan hati.. cantik gambar kak serius!

~Siti Hajar~ said...

Km pn suka p pantai, tp klu km p pantai kn bwk baju salin, anak2 kira nak terjun je main air tuh..hehe

Terapi yg bagus, renung laut dr jauh...hehe

Imran nyambek said...

ooo..nice

chugie said...

sy pun suka pantai.. x dpt mandi, dpt lepak2 pun ok!

Nurr Kasih said...

menenangkan..rindu juga nak ke pantai..layan slow shutter kat pantai..mesti best :D

~aSHa~ said...

meh dtg umah asha meh...tepi pantai je...opis pun tepi pantai...seronok..

Huda said...

cuti sekolah ke mana kak? :) mehla lumut :)

Aida said...

hamboiii .. mentanglah dekat dgn laut .. asyik pegi layan laut je ye .. kami ni duk layan bangunan jerrrr .. haishhhh

Hanis Azla said...

seronoknya bila duduk tepi pantaikan.. baunya pun rasa best sgt.. anginnya lglah best..

~Siti Hajar~ said...

Walimatul Urus

Assalamualaikum..

Sy nk jemput Fieza sekeluarga ke rumah sy pd hari Sabtu, 19/3 ni..
Sy bt kenduri kesyukuran, no fon fieza xde la, sy jemput kat cni yer..hehe...dtg lewat pn xpe..

Jemput la dtg k..

MamaYatie said...

suka tengok anis..posing bersahaja jer..

betul3x..gi pantai mmg lega perasaan

syariza09 said...

jeles ngan uols yg slalu gi pantai. nk itotttt juga ...huhuhuhu

Myra Jay said...

Kak, join tak gathering nie??
Jom kita ramai2 pakat serbu, wat kat seagate Penang 26hb

http://nurrcahaya.blogspot.com/2011/03/jom-join-gatheringdan-dapatkan-t-shirt.html

dinor's family said...

suka g pantai, tp xsuka mandi laut, mandi sungai suka la.......cantiknya anis cm mak dia gak.......

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy