Thursday, March 3, 2011

Top Commentators Award from niezzareenamemory02...





Salam...

Dengan segera nya aku nak publish kan award dari niezzareena02 .
Sebab musabab di kurnia kan award ni sebab kata nya aku merupa kan antara pengomen yg hot gitu...ekekekk..tq so much dear..!



gigih kan niezzareena02 ni merekacipta award2 khas utk pengomen ter hot dia...kalau aku malas lerr sebab nya aku tak reti ni suma...hahaa...



ada sape2 lagi tak nak kasi award khas mcm ni utk aku...sila2 la ye...berbesar hati nk terima lg..hikk







10 comments:

mamalieyna said...

congrate...dpt award gini bestkan..tanda ingatan dr kwn2...comei!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

peewiitt cun ooo kak award tue...

NM02 said...

ai wat kaler pink sebab feveret kaler yu kan.


cayang awak dalam2. ahaksss

Aida said...

wahhh .. besttt ekkk .. dapat yg hotttt jekkk .. hehehehe

mekchu said...

salam kenal fiza comel....

eT said...

sonok dpt award kan kak..rasa dihargai..hehe

Zaidah said...

tahniah fieza....jangan lupa tepek kat sidebar..

Izan Ishak said...

bagus2...tahniah buat k.fieza jugak~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah Fieza dpt award..!

Nia said...

comel sungguh awardnya! ke sebab orgnya tu comel? hehe..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy