Friday, November 12, 2010

Hari kedua di Taman Rama-rama...

Salam....

Haishh...lambat bebenor nak abis kan citer2 di CH ni...aku pon naik jemu wehhh...korang pe tah lg la kan...melayan je lerr...tak tempek piccas rasa kerugian...harus tempek2 kat sini juge...

okeh sambungan ehh....ni merupa kan hari yg kedua kami berada di CH...seawal pagi dah check out...tak saba2 nak sambung meronda...

Hadoi...tenet cam sengal..gigihh menaip...hanya tak kuar pon ayat nyerr...jadi 'heng' plak...so layan photos arr...







sebelom masok kat sini dulu kami tujui...kedai barangan cenderahati berasaskan rama-rama...



cantek2...bekenan nak beli satu tp tak beli pong...



alang2 beli ole2 utk sedara dn kwn2...


aku yg gigih mengira bajet...huhu cuak takot terlebih sopingg nyaa...



dah masok....








Irfan takot dn geli dgn rama2 ni...coz jinak sgt asik terbang sana sini....



kemain jinak n frenly...atas baju aku pon di hinggap nya...terang dn menarik kot kaler baju aku tu agak nya...hehe






foyo...



wahhh segak..anak sapa la ni..puji anak sniri ni...





ohhh kaktus pon ada...woo duri nya bt gerun...



bdk2 berlarian...mak budak berposing saje...



wuwuu...dorang tanak begamba dh...aku terlebih suda...

selesai meronda Taman Rama-rama...pastu kami singgah2 kedai cenderahati yg berkenjah di tepi2 jln...singgah jgn tk singgah...just cuci2 mata...

Sekian ni dulu...

till next~


24 comments:

umialya said...

wah fieza.. kmain lg brposing

Ena said...

snap rugi kalo takl snap bebanyak.. kenagan tu ka.. ;D

[-suziey-] said...

cantik nya rama2.msti byk rama2 pelik kan..yg color striking2:p

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. cantik2~ permandangan pon cantek2 semua.. teringin nye nak pergi sana jugak..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

wah bestnya bukan main banyak lagik posing2 kan harus posing untuk kenangan masa hadapan...kita pun ada pi taman ni...cantik tapi rama2 tak banyak sangat

mamalieyna said...

canteeeeeeeeek! rama2 pun byk eh..besttt....pic lawoooo.//model pun baeeek punya..hehe//

Ieza said...

cantik kt taman rama2 tu...tapi tempat ni kt mana yek...ieza gi sana x jumpa lak taman rama2..

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

Akak pakai merah menyala sbb tu si rama2 minat tu hihi

SUZIE APAI said...

syok bebenor!!

az rina a.k.a jaijina said...

kemain berposing kan, hehehe..iyerlah, dapat pegi bukan selalu kan..jadi posing tu harus, hikhik..

'NuReeN' said...

rama2 tue manja la ngan fieza.. bestnyerr... berposing sakan...

borong teh yerr... nureen paling suka tea strawbery yg dlm kotak.. dah la cantik bgkus dlm kotak kecik molek sedap lak tue...

wahida said...

gila lawa2 sume rama2 tuh...rasa nak bela je seekor...ngeh ngeh...

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
cantikk..sukee..;)

chugie said...

banyak gak tempat yg awk lawat kat sana ek?

Zaidah said...

banyaknyer rerama fiza.....memang jinak ker

Huda said...

sonok tu ngan rama2..teringat jalan2 kat penang ade tmn rama2 gak, meriah je tgk mereka berterbangan :)

acik mimie said...

bestnye tgk rama2 tu ...
suke die dgn baju fieza ... heheh merah ang ang ...

Amy Syaquena said...

salam..

hamboi bukan main mamanya berposing , nampak macam kakak je pada si kecil..

~aSHa~ said...

seronoknye bercuti sakan....asha dah tgk gambo2 yg entry sebelum....best weekend bersama family

Ogy said...

lawanyaa fieza....warna2 ceriaaa.... :)

NM02 said...

cantek sesangat...


utk ai takde ke cenderajiwa tu? hakhakhak

mek da ©™ said...

wah soping sakan ye..eiii comei tol rama2 tu..mcm2 jenis ek

Aida said...

ole² utk i ada tak ? hehehe .. gurau je .. bestlah cameron ni .. kena pakat utk pegi ni .. :)

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

best nyer dpt g CH..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy