Wednesday, November 24, 2010

Lagi di i-city...!

Salam....

Kami yg maseh di i-city...sakan berposing kat situ...tak la lama sgt kami kat situ 3 jam je...tu pon sebab ujan renyai2 terpaksa blah jgk..

Kilauan cahaya2 itu ter sgt la memukau mata kami...rasa mcm tak cukop masa je nk round2 dn lepak2 situ...aku tgk ade yg siap bawak tikar bagai melepak di celahan pokok2 lampu tu...mesti org2 kot situ jgk kan...hurmm...best je tgk..!

Okeh la layan lagi piccas kat sini....










mak dara posing tk hengat dunia...!

Irfan dn Anis dh tanak begamba...penat kata depa...tanak sudah la ampa...mama nak lg..nak lg...!


jnji korang nak jgk jd photog mama dan abah ni...


ramai kan...mmg mcm ni ke selalu nya..??


Irfan yg dlm mood rela paksa...


cuba tgk muka kedua nya...kepenatan kan...cian ehh depa...






syg la takleh masuk sini nak begamba dkt2...




nice...

nice giraffe...!


time dh mula ujan..tu psl gamba jd bintik2 gitu...ni satu2 nya gamba kami sefamily...ade yg baek ati offer diri utk menyenap kami..baek tol la org tu...hurmm...


lalalaaa...




ni lagi...


telebih suda...oppss cukop smpai sini...it's over..!

ikut kan ade lg tp byk dn byk sgt menyenap..tk larat nk tempek suma nya wehh...

sekian dulu menyusul piccas kami di KLCC nanti...

till then...


18 comments:

LYaFRINA said...

alahaiii.. bestnyer.
dah mcm kat dunia fantasi kan??
lya bila la nak smapai sini.. insyallah.. thn depan mesti dtg sini.. lg pon family lya & adikberadik ramai kat sana.

Huda said...

akak antarla pic masuk magazine hehehe..cantik2 sumenye..

mek da ©™ said...

emm xpernah lagi jejak sini,...

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
cantik kan..;) time weekend mmg ramai kt situ..

Ena said...

bial la ena nak pegi lagi tu gamaknya.. jadual huby dahpenuh every weekend.. ari kije kan tak terkejar. huh!! jeles tau!.. tak la.. hapyy sama tau..

syariza09 said...

asyik tgk pic org jer. bila agaknya sy leh ke sini...nak posing2 gak

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kak, yg ade santa claus tu yg baru tu
ade zirafah sekali tu
so mmg takleh masuk utk bergambar depa pagor..uhuhu

Marsha said...

fiezaaaaaaaaaaaaaa!!!! mekacih banyak2 eh... heheh

wahida said...

aku jugak ler yg x sampai2 lg ke sana....huhuhu....

[-suziey-] said...

wow cantiknya icity..haih kita yg dekat ni xterjah lagi..

Myra Jay said...

Cantiknyer tmpat nie.. Tak tau plak kat Icity S/A secantik nie..
Tmbahan akak plak suka posing, memang kena la :)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

dah penah pegi skali tp lampu2 kat situ x bleh sentuh nnti bunyi wisel... pritttttttt!! dari pengawal yang mengawal

Ogy said...

posingg sakan...........i loikeeeeeeeeeeee

eB@mamaAerish'n'Aed said...

napa x bagitau?... leh kiter jumper... :)

Anonymous said...

eeh ada ziraffe eh..eina g dulu cam takde je..huhu,,,kena pi lg ni.. =P

waaaah pic mant0p! jeles dgn couple sedondon pepel! =P

~eina @mamalieyna

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

waa.. shantek la picca kat i-city tu..
blom prnh sapai lg ni.. huhuhu..
tp btol ke kak skrg dh masuk kena bayo?..
aii, hrp2 dpt jejak kaki la kt sana satu hari nnti yer, hihihi.. :P

chugie said...

amboi.. banyak nye gamba..

Intan Inn said...

erm nie mmg paling cantik..gambar2 memang boleh buat frme nie kat rumah..intan puntak pg lagi kat i city tak brkesempatanlah ..huhu jeles ne..erm akak yg jauh [pun dah sampaikan..hhhehehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy