Wednesday, February 9, 2011

dah gaya kaki pancing pulak...





Salam...

Baru je nak terminat dgn aktiviti memancing...budak tecik ni duluan mencuba2 pegang joran tu...gaya mmg ada...kekonon mcm expert la sgt...huhh

Tgk org dok mancing selama ni mcm best je kan...ada style gitu..terasa nak cuba la..hehe bole kerr..? nampak nya si anak lagi cpt belajar...bijak kan bdk skrg tgk sekali je dah pandai bergaya ala kaki pancing...

tgk la...ada gaya tak..ada ka ikan nak mkn umpan Irfan tu haahh....


konon2 jap2 lagi bakal dpt ikan...tgu punya tgu takda jgk mengena...apa ingat senang2 ke ikan tu nk dtg mkn umpan gitu je yang oii...heheee kelakar jela


tahu je dia maen pusing2 menda alah tuu...
dok belek apa la tu yang oii...

huhuu...takda jgk ikan yg ditunggu...kalo tak bole buat panggang sedap kan...


nota : tetiba nak mencipta hobi baru...memancing pulak..owhh takyah la dulu buat masa ni...tangguh kan dulu...

16 comments:

|| NaFiRaa || said...

hobi memancing nih memang kena ade tahap kesabaran yang tinggi.. kalo saya memang x jadik.. asik nk cepat jek..kekekeke

chekna @ mama ziyad said...

wah.... memancing pun ada gaya la.. dah macam model..

PutRee SeJiNjaNg said...

wah memancing ekk irfan..comel je dia ni..hihi

ab@h_Izz said...

nnt dah gian payah tu..hi..hi2

-tak per pancing ikan dulu..pastu baru pancing yg lain..

LYAfrina said...

heheh.. lya x suka memanncing.. kalo nk mancing..kat kedai ikan terus.. tp kalo cam kat kolam pancing ikan tu.. ada geng ramai2 best jugak.. blh je

[-suziey-] said...

waaaa kemain irfan skang..mmg ade gaya pemancing pro nih.hiks...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah gaya harus lebey nie...

wahida said...

x minat memancing...huhu...sbb x sabar...

~~*Lady Salwa*~~ said...

memancing... i likeeeee... hehe

tapi sejak berbadan dua ni terpaksa hentikan sementara waktu hobi tu... pas bersalin nanti leh sambung balik... hehe

**ada gaya kaki pancing yg pro si irfan nih...

MamaYatie said...

waaa..ala2 propesional gitu..minat boleh dipupuk..leh temankan ayahnya nnt

~Siti Hajar~ said...

ada gaya la irfan, mancing ni kn sabar yang oi...

Sy plk klu bab mancing serah kat Danial, Danial mmg giler ikan, klu hr cuti sekolah, dia sllu ikut paksu p mancing, sampai 2 3 pagi br blk..huh! nak larang xdpt la, dah namapun hobi, biarkan ajalah..hehe

SUZIE APAI said...

yeszaaa...mancing mmg syokkk......sambil hayati keindahan alam.......

SUZIE APAI said...

yeszaaa...mancing mmg syokkk......sambil hayati keindahan alam.......

chugie said...

ada gaya lah dh irfan ni!

emm.. best gak hobby memancing tu kan?

Tie-Ibu wawanisolehah said...

Ada gayalah Irfan memancing. Ni mesti banyak dpt ikan ni hehe

♥Azie♥ said...

pandainyer memancing irfan..nnt dapat ikan leh suh mama bakar

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy