Sunday, February 6, 2011

i loike pepel..!





Salam....

Mood bercuti seiring mood berbelog...rasa tak best if satu hari blog sunyi tak ber update...byk gmba nk tempek sebenar nya tapi malas nak upload buat masa ni...nanti jela..sebab maseh dlm kamera belum rasa nak pindah kan ke lappy...

Bagi aku takda gamba takda la citer..aku mana la reti ber entry tanpa gamba...huhu ada sesapa yg mcm aku ni tak..? sila angkat keyboard msg2...hikk

Selingan piccas tanpa kaitan dgn bebel tadi tapi ada kaitan dgn tajuk di atas...hehee...i loike pepel..!





i loike pepel...pagi yg dingin aku berposing dgn tema pepel aku ni dari atas sampai bawah...luar je pepel nyaa tau...muahahaa...



nota : mmg suka berposing pun...ada ke yg tak suka berposing...atau yg tak suka tgk org laen berposing...? hehee soklan ngengadaa...



3 comments:

dinor's family said...

imah suka hijau..cantik pepel ceria gitu........

ibu qaleesya said...

hikhik.. sib baek luar je pepel ..
kantoiiii

ibu_Arifa said...

suka tak kak fieza posing...sbb akak pandai posing :)

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy