Sunday, February 6, 2011

view Pulau Aman dari balek lensa kecik aku...




Salam...

Hari ni apa aktiviti korang pulak...haishh jemu jugak cuti lama2 ni ehh...hari pertama CNY berpicnic di Pulau Aman...hari kedua melepak saje kat umah...cuma petang nya gi kenduri akikah bos en suami...hari ketiga pun sama duduk melayan tv kat umah dgn anak2...malam nya gi hantar kan adik ke stesen bas Kulim utk ke Kelantan...sambung tugas harian belajar dan belajar...so hari ni cadang nya jap2 lagi nak gi kenduri kawen kawan huby...harus bersiap2 lps siap entry ni hahaaa...sempat ko..!

Sempat upload kan gamba2 dari Pulau Aman...pemandangan la kekonon..hehee hasilan godeh2 dari lensa dslr yg kecik itu...huhuu tak bersyukurr...owhh harus bersyukur...tak puas hati dgn hasil nya sebab seniri tak pndai klik2 sebenar nya...huhuu..harus byk kena belajar ni...byk saangaatt..!

Layan piccas...


 






hanya itu yang ku mampu...


so daaa...huby dah bebel sebab belum siap2 lagi...aku mekap setengah jam...muehehee...!



7 comments:

dinor's family said...

cantik pic...pulau aman mmg aman..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

Hb untuk akak, tak pe pas ni lama2 nanti pandai la k...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Ok lah gmbr nih..Cantik...X pe..Nnt lama2 pandailah tu..

♥Azie♥ said...

akak ada g pulau payung x?kat situ ada pulau payung kan..

Lee-Yan-Naa said...

pulau aman ni area mane kak..terase mcm nak g plak bila tgk pic akak

azzey said...

Subhanallah........cantiknya view....:)

Myra Jay said...

Myra penah smpai Pulau Aman nie, mmg best dapat makan makanan fresh.. :)

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy