Wednesday, February 2, 2011

Rindu kan saat begini...lagi beberapa jam lagi dpt la mcm gini...

Salam...

Lagi beberapa jam lagi nak choww...menanti masa je ni dari tadi...bosan la keje ari ni tak bersemangat langsung...mood nak bercuti je ni...haishh rasa mcm cuti Hari Raya je nie...CNY pon raya jgk kan..harus meriah jgk...malam ni konfem la tak lelap tido sampai pagi...siap la bingit telinga dgr bunyi mercun nanti...wahh meriah la malam kangg...





 

rindu kan saat mcm ni la...bestnya bersama family tercinta...

 hari cuti jela dpt mengerat kan kemesraan antara kami...biasa time keje mcm takde menda je...balek keje masing2 dh letih kann...nak bersembang pun ala kadar je..malass...hurmm..fhm2 jela...hehe
daa....selamat bercuti pada suma nyaa...kita hepy n enjoy2 okehh..!
sebelum blah...klik2 dulu ehh... 

 


15 comments:

Myra Jay said...

Dtg klik HB..

Betul tu, ari cuti la nk mesra2an..hehee'


*perjumpaan tu las minit decide, myra pn baru tau ari isnin @ selasa camtu.. Ok Sis, selamat bercuti..

[-suziey-] said...

ye la me too..xde mood nk buat keje..haih tangguh je la minggu dpn..ekeeke:D

PutRee SeJiNjaNg said...

betul tu kak..tila takde mood nak keje...dah tak sabar nak balik kerja ni..hehhe

~Siti Hajar~ said...

ermmm sama la kita, xsabar nk cuti dah ni..hehe

hr cuti la dpt bsama family pn, hr keja, blk dh penat..

norihan said...

yela fieza..saya pun tak sabo2 nak tunggu balik...nak duduk baersama insan2 yang terchenta...

Izan Ishak said...

hari cuti bestkan kak...boleh manja2 dgn anak2 n en suami. kalau tak masing2 sibuk ngan hal masing2...

cuti ni ke mana kak?

Ogy said...

selamat bercuti dan bersnap2 gambo fieza.... :)

Ena said...

selamat bercuti kak.. :D

Ena said...

selamat bercuti kak.. :D

Lee-Yan-Naa said...

Salam pkenalan kak..

Selamat bercuti...

:D

maszmadi said...

selamat bercuti kak fieza..... hepi family hour!!!

Marsha~ said...

tak sabar nak bakar mercun malam ni.. hehehehe

'NuReeN' said...

YEHAHAAAAA NAK B LK COTI PJG....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

LAMA TU CUTI KAN..SYOKNYE..

SELAMAT BERCUTI YER..!

ibu_Arifa said...

syoknyer..selamat bercuti yer fieza..kami xkemana cuti ni...huhuhu

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy