Tuesday, February 22, 2011

pinjam jap cheqna...!




Salam petang...

Sebelum balek aku nak bebel...sila alert sini...tadi jenjalan blog cheqna jumpa satu ayat cinta azimat ni...hati terpana dgn ayat tu...mmg melekat melekit la dlm hati ni...nak share sini ok...!

sila buka kan keluasan mata hati yg maksima utk menerima kata2 ni ok...

ayat yg biasa je tapi sgt mendalam maksud nya kan...taktau arr penerimaan korang cemana...maybe aku tgh jiwang karat sekarang ni tu psl lerr...


yg penting...sila jgn salah anggap bahawa kami sedang bergaduh ok..ini hanya la sekadar kata2 hiasan di sini ok...sila jgn salah faham...mau kena pelangkung dgn huby aku nanti....hahaa

buktinya...kami selalu bergelak ketawa begini...takmo gaduh2...tak syokkk..jarang bergaduh tak bermakna tak saling sayang menyayangi kan...ngeh ngehh...




10 comments:

cheqna said...

kak..
20syen...
hahahahaha
betul tu..jarang bergaduh tak bermakna tak menyayangi kangggggg

Jamiel said...

biasa la tu..
gaduh sayang n manja..
lidah pun kita gigit..
hu3..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sayang menyayang....hehehe sweet family taw akak nie..suka tengok..

eT said...

hehe..gado2 xbest...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sweet Family..Semoga terus bahagia..!
Biasalah tu gaduh skit2..org kata sedangkan lidah lg tergigit.. :D

mamalieyna said...

betul2..eina pun jrg sekali gaduh..sbb kalau gaduh pun dendiam jer..ala2 merajuk je, tak reti nak bergaduh mulut..ngee..

moga kebahagian sentiasa mengiringi kita..aminn..

syariza09 said...

gaduh2 manja x per kann :)

@e_da said...

semua senyum.. irfan je mcm syedihhh.. hehehe

MamaYatie said...

gaduh2 sayang jer tur..hehehe..tp kalo langsung tak gaduh bahaya gaks,sekali gaduh payah nak handle..huhu

Ogy said...

gado2 tu menambah perisa dlm rumhtgga....... :)

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy