Monday, February 14, 2011

entry ini adalah entry begambar sahaja ok...@ Mengkuang Dem




Salam...

Takda mood sgt hari ni...bukan sebab monday blues..lebih dari tu dahh...sipi2 nak amik EL hari ni tapi dah alang2 mengantar Irfan dan Anis ke sekolah...gagah jgk singgah opis...sekarang gigih dok buat keje mcm biasa...hurmm boleh pulak...

mode : tensen, stress n sedey....

Layan kan entry begamba sajok...mmg no idea...fikiran dan jiwa kusut serta melayang layang...moga cpt la sembuh kekusutan ini...ntah la ada mood ke tak nak BW nanti...tgk la keadaan...sori jika tiada jengahan ke sana...

Lokasi : Mengkuang Dem
Motif : hanya la photoshoot dan photoshoot...!












suka pic ni sebab dok gelak kan Irfan yg terkial2 pegang kamera besor tu nk tlg snap...hehe
pakai self timer..tp kakak tak masuk pulak sebab merajuk aku marah kan dia...dok lari2 dan terpijak tgn si abah sapa suruh...kan dh kena marah...hurmm...



berpeluh2 time ni smpai meleleh2 tu...tapi layan kan jgk nak terus kan begamba...


Irfan dah moody time ni sebab aku marah dia...boleh pulak dia kutip rumput2 kering sepanjang jln tu dan baling rumput2 tu ke arah aku...smpai ada yg tersesat masuk dlm baju aku...haishh ini mmg bikin geram...hehe


ni kesudahan nya terus tak mau tgk kamera...merajuk sgt la tuu...mama menten je senyum..padahal dlm hati...hahaa seniri fhm la kan...


nota : korang ada tak ubat pengubat lara...hehe...ubat anti kemurungan ke..?


11 comments:

~izan~ said...

alahai kak,cepat2 ceria2 yer...comey je gmbr dak irfan tu dok celah ayah dia hehehe...

Syahada Ahmad said...

knape ni kak fieza?
jangan muram2 di pagi hari, nanti membawa ke petang.

cuba ingat perkara yang bes2 saje,
cth : weekend ni nk posing katne lak eh? ;-)

syuh! syuh! pegi jauh2 badmood.

eT said...

cantik2 gambar...
teringin gak nk gambar2 cenggini..hehe

[-suziey-] said...

uiks..jgn tensen2..besela manic monday..xpe pk kan esok cuti..ekekek:D

ayu btl fiza shootign pakai baju kurung:p nice shoot.. keep shooting :)

p/s: tamron NOT adviceable..klu nk amik 3rd party, sigma is the best..make sure klu tleephoto msti ade IS.

wahida said...

wah...clear giler gambar...siap nampak peluh menitik ko...clear abes!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ceria2 selalu kakkkkkk

maszmadi said...

cantik cantik. suke tengok gambar orang buat photoshoot...

Alin Marlini said...

usah bermuram durja....

Sangat cantik gambaq2 tu..hihihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Semua gmbr cantik2..Fieza pon ayu jer bphotoshoot pakai baju kurung.. :)

Ogy said...

suka tgk gambar2 fieza...jeles pun ya...sbb ade kamera yg best itu....heheheeh

Ogy said...

suka tgk gambar2 fieza...jeles pun ya...sbb ade kamera yg best itu....heheheeh

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy