Monday, October 25, 2010

Bila Irfan mula merajok...

Hurmm...bila Irfan dah merajok...tunjuk pangai...abis la...suasana pon jadi tak sonot dah tau kalo si budak ini buat hal...aktiviti lepak2 ala picnic kami di R&R Bagan Ajam pon terganggu sekejap...di sebab kan nak melayan budak tgh majok ni...sesi photogedik pon terganggu di sebab kan si model cilik ni kurang memberi kejasama sepenoh nya...aiyakkk...ilang mood tau..!

Hajat melepak lepak situ sebab nak ber photoshoot + berfotogedik...dah lama tak menyenap...tapi si Irfan ni pulak wat hal..ye la cadang nak frem kan foto terbaek dan tercantek...tapi satu pon tak bekenan...hampeh je suma snapan...hurmm nampak nya hajat tak kesampaian...hohoo..

Meh nengok aksi Irfan di kala moody...







see...bertinggung situ dkt 15 minit...tanak pon duduk atas tikar dgn kami..huhuu


dipujuk pujuk dia bangun sekejap...maybe lenguh bertinggung...masa ni mood suam2 kuku...leh layan lg snap...
muka dah boring..bila tadi mama berjanji kosong...gara2 nak kembali kan mood dia ni...hoho


bila kena puji2..."nmpk Ifan ari ni ensem sgt la...meh berdiri sini sket...mama nak snap..!" hurmm...berdiri terpacak la skjap...gaya tetap tak hado..uhukk..
maseh berharap mama 'kota' kan janji tadi...aiyakk...
biler nampak layang2 terbang di atas...bertinggung semula...leka melayan mata dan frust dlm ati tak dpt men layang2...haishh
muka dah kembali 'masam'...tak dapet nak wat pape lg dh...

kesian kan ini budak..?


kesian tak ni..? huhuu sguh jahat mama dan si abah buat gitu ke dier...
hurmm...mama usik2 dia...kasik dia senyum...dah nak cair tu..! aduhaii sampai ke sudah tiada layang2 yang dijanji kan...sebab nya...membazir...sekejap je main nya..pasni balek dah tak terusik layang2 tu...siap koyak lagi nanti..percaya lahh....bukan tanak beli tapi berjimat..hehee....

nota : sila jgn muak...lg tak abis gamba2 kami ber picnic + photoshooting lagi tu la n3 tempekan foto sedia melekat nnt....ngeh ngehh....



16 comments:

[-suziey-] said...

ensem la irfan merajuk..ekekek:p

♥Azie♥ said...

alohai anak teruna merajuk...xesem la...

Huda said...

majuk pun maintain encem :)

maszmadi said...

hikhik cam susah jerk nak pujuk dak encem majuk kan... hehe

maszmadi said...

hikhik cam susah jerk nak pujuk dak encem majuk kan... hehe

maszmadi said...

hikhik cam susah jerk nak pujuk dak encem majuk kan... hehe

LYaFRINA said...

masam j muka.. nampak sedih... tp maintain encem

Ena said...

Alahai.. naper tu irfan.. majuk naper? alahai.. meh sini meh! auntie ena pujukkan.. ;D

mamalieyna said...

kuat merajuk ikut sapa ni...mama eh?..hehe..muncung je eh bila merajuk..cian sampai sudah mama tak kotakan janji eh./.huhu..

ann @ hatiberbunga said...

baru perasan.. cantiknya mata si irfan tu... bulu mata sangat panjang! i like! ;)

Abhamz said...

salam, bila anak dah merajuk...kenalah pulak pandai nak memujuknya....semua ibu bapa ada kepakaran masing2 dlm hal ni...

'NuReeN' said...

merajuk kuat jgk si irfan nih.. agak2 nyerr dia ikut mama dia ker abah dia nih yg kuat merajuk..

elly klau merajuk peluk bear, x pon masuk bilik teriak, x pon berselindung balik dinding.. hehehe kecik2 dah pandai merajuk tau

|| NaFiRaa || said...

layang2 yang jual kat tepi pantai mmg mahalkan~ kalo beli kat kedai murah jek.. papa anis pon mmg x beli kalo kat tepi pantai tu~

**sHiKinn** said...

irfan mmg comel la..tang bulu kening aunty paling suker tau..

~~*Lady Salwa*~~ said...

alolo... masham nya muka budak merajuk tu... nasib tak guling2 atas rumput... hehe

muka irfan ni ada iras2 muka adik ipar sal la pulak bila tengok banyak2...

chugie said...

alamak, ilang kehenseman irfan bilA merajuk tau! :D

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy