Wednesday, October 27, 2010

Lagi piccas Irfan dan Anis bercanda di tepian pantai...

Hohoo...lagi piccas budak berdua tu bercanda di tepian pantai...misi menghabis kan stok piccas ni hehee...korang layan kan je ye..

Tuan blog nak g lunch...lapor sesangat ni..tadi tak bekfes...huhu...sian tau...so layan diri ye...^_^






sekerat baju dh basah...nak di panggil naik kemain susah nya budak2 ni...terjerit jerit memanggil nya...
bukan nya tahu apa ni..senja ke dh maghrib ke..tau nak main aje dia...
si dara tecik molek berposing...


syok tgk dua badik ni berposing gini...


sebelom di panggil2 tu...ini la keroje nya...kat tgn kiri Irfan tu mcm roti sandwic...rupa nya batu...aku pon baru pasan...mana da kami beli roti time tu hehe...!


tepuk2...kang kuar raksasa dari dlm tanah pasir tu baru tau...kuikui
so sweet anak teruna ni...
dah menonggeng pulak dia...!



sebok sgt nampak gaya tu...tenggelam dlm imaginasi sniri...!


ok sekian...jom lunch..!
till then
daa...



11 comments:

~ayu.oyie.yuna~ said...

beshnye g pantai....

az rina a.k.a jaijina said...

tulah, sronok kalau anak ramai..besh aje tengok gelagat masing²..

|| NaFiRaa || said...

sonok tengok budak2 main pasir.. sampai ke senja main dorang yer~

Aida said...

haishhh .. sukanya dorang ...
fieza, aida akan ke penang deepavali ni .. ada game kat sony penang nanti ..

mamaaerish@eb said...

oh tidakkkkkkk... sesungguhnyer eb amat jeles... ;p

sok2 eb gi kedah... leh bwk jln?... (menyusun spoluh jari merayu ngan ayunyer... ) ahaks

Ena said...

sesungguhnya kan, bila tengok2 gambo anak dara & teruna nie seolah sedang melihat ibu & ayahnya.. ;D

ayah,ummi, farish said...

comeinyer si irfan bila ambik gmbr...geram tgk anak fieza nie...cute sgt2

mamalieyna said...

syokkkk...tmbh2 jeles nih! nk main pasir ngn dak arif gakkk! wuwu.. =P

MrS. F!zA said...

syiok!! rindunya pntai air tawar!! tmpt bercintan eh berpoya ngn member dulu..uhuk.. rjin akk gi pnhtai ea..

chugie said...

amboi.. seronok ye kome main pasir?

senja2 tak elok main kat luar lah yang oiiii :D

Ummi Aisyah || Cik Yah said...

sonotnya dua beradik ni main pantai...jeles2

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy