Tuesday, October 5, 2010

Sepetang Irfan jenjalan di Pasar Malam...

Aduyaii...bizi je semenjak dua menjak ni...boleh blogwalking pagi je..ptg dh tak sempat dh...sempat 2 3 blog je aku jengah2...jgn heran kalo aku lambat singgah komen kat blog korang ye...n3 pon sempat buat pagi je sekali pastu dh tk dpt dh...bizi ni tapi belom tahap gaban lagi la...hohoo

Ni celah tempek2 piccas...sesaje nak semak kan n3 petang2 gini..hahaa
Piccas2 Irfan berjalan jalan di Pasar Malam...si Anis mmg tak hado masa ni...mmg pelik kan tak byk piccas Anis dlm blog...huhuu bkn sengaja tapi mmg dia selalu tak hado...Anis tu anak tok n tokwan kalo nak tahu...tu sebab memanjang tak bersama kami ni...so jgn la ckp aku sengaja tak nak tempek kan gambo2 Anis ye...dia jrg2 bersama..!

So layan je...



Kebetulan hubby balek awal hari tu so dia coling2 nak ajak g pasar malam depan opis aku ni...so hubby la g amik Irfan di Taska ptg tu...

sesaje nak jln2 cari makan ptg2...Irfan nya biyase la tak lepas la ayam goreng...meratah ayam dan ikan itu la faberet dia..tak hado nasi pon ok dia tu...huhuu nmpk cam berat je beg tu..

nyumm..nyumm terliur pulak tgk ayam2 goreng yg dok tergolek golek tu...dok kiss pa tu Irfan..!

cewahh...lagak nya budak yg baru balek Taska...dah dpt suda ayam kegemaran...hehee

gigih je galas beg sekola tu...sesaje aku tak nolong bawa kan beg tu...biar berdikari sket..selalu asyik di manjain je...haishh...
Okeh itu je laa...nak sambung buat kije balek ni...break time dah tamat...!

17 comments:

az rina a.k.a jaijina said...

wah irfan, beli ape tu? nyum², sedapnye..

tulah, patutlah kakaknye tadek sgt dalam gamba..rupenye anak cucu atok ye, hehehe..tapelah, buat peneman atuknye ye tak?

umialya said...

xder adik, tu yg dia manja..

~~*Lady Salwa*~~ said...

petang ni pun hajat di hati nak pi pasar malam... tu pun kalau tak hujan la... hehe

LYaFRINA said...

lya pon kalo xde aral..slalu meronggeng k pasar malam..kat sini pgil pasor minggu.. suka g malam @ jumaat pagi. mmg pnjang n sesak..

maslinamansor said...

irfan dah tadika kan.... :)
leh dapat adik dah tue

AnneRaini said...

dah lame tak pegi pasr mlm..rinduu..nmpk psr mlm kat putrajaya ahad lepas tp suami tak kasi pergi sbb dah ptg..huhuhuu

Ena said...

a'a la.. nampak sedap jekk ayam tu..
kalo huby ena tiap kali p pasar rabu pun suka gak beli ayam goreng. boleh tahan gak sedapnya..

☆iz-AnN a.k.a cOmOt☆ said...

tahun depan leh wat singgah bazar ramadhan bersama irfan ni...hehehe

mek da ©™ said...

bau ayam goreng!!! nyummmmm nyumm

Ain said...

ayam goreng ni wajibb hubby ain beli kalau gi pasar malam....

MrS. F!zA said...

eh gaya lagak bwk beg tu dh mcm gaya org dewasa.. ekekeke

Aleeya said...

irfan ..sorg2 je ke tu..gi paso malam nape tak ajak auntie skalik ..heheheh

HALAMANKU said...

Salam akak.. ermapun samer ngah bz.. lepas n3 tutup.. tq akak sudi singgah n komen.. ni dah reda.. tu yang sempat lepak umah akak jap..
- kak fieza.. auntie Irfan nipun suke ayam koleng ha ha ha.. ader tak tuk auntie.. petg2 tgk ayam lapolah pulok.. he he he

chugie said...

wah.. jenjalan kat psr mlm ye.. bestnye tengok ayam grg tu!

@e_da said...

alololooo comelnya tgk irfan galas beg dia...

mamalieyna said...

g pasar mlm pun sempat snap eh..hehe..tegar setegar2 nya ni..hehe..tp tergoda nmpk ayam goreng tuu..huhu...amboi irfan besar beg..hehe..

Intan Inn said...

erm samalah kak intan pun sempat bw pagi jer ptg dah byk keje nak kene settle..erm sedapnyer jalan2 pg pasar malam yer...heheh dah besar dah irfan

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy