Friday, December 24, 2010

arghh...aku sedang laporr ini...

Salam petang...

Berjimba jimba petang ni...mentang2 la dah free time...mengadap blog aje dari tadi...hehee mak suka arr camni selalu...ngeeee

Petang2 cmni tetiba lapor menda ni...ngeeee





Kambing Golek SUA RASA...sebelum ni tak penah nak lalu tekak ni bila dgr kambing...tapi dah pekena di SUA RASA ari tu terus jatuh cintaa..! nak lagi..nak lagi...huhuu sedapp wehh rupa nya kambing golek nii...

 
ni rupa org yg 1st time merasa keenakan kambing panggang golek....nyummm...sgt best woo...selama ni aku tatauu..! sgt jakun kann....hehe

tu je la nak bagitau...mana mau cari woohh jam2 ini jugak...huwaa..



22 comments:

Huda said...

huda kalau kambing ni kureng sikit..tp kalau sedap huda belasah smpi licin :)

zue @ annaleeya said...

kambing golek???? tak pnah mkn pon... sedap eh???? bese mkn yg msk kari jer..

ciK mOt ©™ said...

sib baik saya tak makan kambing tau...

|| NaFiRaa || said...

terliur jugak!! petang2 nih kalo pekena goreng pisang pon sodap kan~

MrS. F!zA said...

ha baru tau! fiza pon dh suka dgn kambing bakar..kalo yg masak berkuah xsuka plk.hehe sedap rupanya bila dimasak w/p busuk bila hidup2! hahahaha keji kan.. :p

Ena said...

lom pernah rasa lagi keenakan kambing seperti yg diperkatakan.. bila la gamaknya nak dapat seru.. :D

chugie said...

ala.. sedapnye.. uwwwaaa... fieza harus bertanggungjawab, sebab mak yong ni dah terliuq dah ni.. mana nak carik ni??

Aida said...

bestnya .. kalau pandai masak, mmg tak berbau .. selera je makan .. ishhh ..

Fieza79 said...

mmg sedap la Huda kalau kambing bakar...mmg licin la kalu dah sekali hadap tuu...

Fieza79 said...

zue

sedap la zue...yg msk kari sah2 fieza tak suka...ni sebab dh nama kambing panggang tu yg berani try2 makan...

Fieza79 said...

Izan

nape lak...sedap pe..hehehh

Fieza79 said...

Nafira

pisang goreng ada ja di mana2...ni kambing bakar ni tk dpt nk cari skrg jam2 ini jugak...

Fieza79 said...

Fiza

hahaa samala kalau masak kari mmg tk suka...dr dulu lg...ni sebab panggang tu yg tergoda jgk nk rasa...hehee

Fieza79 said...

Ena

harus cuba ena...maveles tau rasa diaa...

Fieza79 said...

chugie

aduhh..ampun2...alahai kempunan la chugie ye...huuu

Fieza79 said...

Aida

kalau seniri masak konfem tak lalu pon nk mkn...tk pndai..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

sy tak sker kambeng
tapikan, if dipanggang elok, tak bau sgt..leh la jugak sy telan seketui kecik..ehehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

tak pa, esok cuti leh pi jalan2 cari kambing golek... ehehe...

sabaq naaa....

[-suziey-] said...

wohoooooo kambing golek marveles!!! sedapnya nampk..

wahida said...

sampai skrg pun still x boleh masuk cik kambing ni...huhuhu...

Ya ALya said...

daging kambing tak pernah lagi makn sampai la sekarang....tapi daging arnab pernah makan,tu pun kena pedajal dgn kawan......

ann @ hatiberbunga said...

wargh..!! terliur nya den ni! :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy