Monday, December 27, 2010

@ Restoran Tomyam Sri Kulim




Salam...

Singgah makan di Restoran Tomyam Sri Kulim sehabis selesai misi mencari kelengkapan persekolahan Anis dan Irfan...dah lama tak singgah makan kat sini...letak nya di kawasan Lunas....kawasan ni memang di penuhi dgn restoran tomyam dan gerai makanan....pilih aje nak makan di mana...kat sini suma masakan tomyam best2 belaka...kalau tak percaya tanya la owg kulim....ngeeeee

Selingan piccas....




dak Irfan....

minuman kami...Orange Juice, Sirap dan Teh O Panas....


 Ada saje yg tak kena dgn ini hero...muka yg takleh blah dahh...

zoom sket...

mcm biyase harus layan pujuk...
if tak buat kelakar dpn dia....harus mencuka terus terusann....hehe
walo gimana pon harus tuan tanah interpremm...

menu 'Ayam Goreng Masak Kicap'

menu kedua 'Sotong Goreng Tepung'....meratah lagi sodappp...!

Menu ketiga 'Kailan Goreng Biasa'...takmo yg ikan masin...tak sukaaa...

menu keempat 'Tomyam Campur'....ishh wajib ada menu ni kann....

haahh....licin ko...!

tetiba buat poyo beposing depan restoran...mmg tak penah2 buat....buang tebiat agak nyaa...hohoo

Yang penting kenyang perot...suka ati...lalalaaa...!

daaa...

12 comments:

Ena said...

sedap semua mnu tu.. yummmyyy.. heheh

tu maknanya bukti p makan kat restran tu.. :D

~Ifa~ said...

mkn kt cni ye kak.memang sedap kan kt cni.hrtuh saya cuba chicken chop kt cni.sedap jugak..

Aida said...

suka makan kailan .. sedapppp

|| NaFiRaa || said...

suka jugak makan tom yam!! sotong goreng tu nampak sedap sgt!!

♥Azie♥ said...

sedapnyer

~ayu.oyie.yuna~ said...

sedapnye..licinn tu..hehe..bagus2..x baik mbazir..ode byk2 pastu x abis..kan?;)

THE LEKAT LEKIT STORY said...

lunas kat belah mana ni?? aisyeii.. lama tak balik pdg serai.. smpai dah tak kenai kawasan lunas walau memang skolah kat situ je dulu

nursalwa said...

aduhh tgh posa nie.. terliur btul tgk mkanan2 tue..huhuhu

Huda said...

amboi licin sume pinggan..sedap yer kak :)

syusye said...

sdapnya...terkeliur plak...nsib baek x poce..

mek da ©™ said...

sdpnya wehh ..xpe la bila lg nk posing huhu

SUZIE APAI said...

tak pe kak..dh kenyang leh la bergambo gambi...klu tgh lapo, nk senyum pun tak bermaya gitu....

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy