Friday, December 3, 2010

idaman kalbu...

Salam....

Sekarang ingin aku bagitau di sini akan idaman kalbu aku selama ini...sudah lama ku tahan2 pasaan ini....ahhh tak keruan aku kerana nya...ingat dier makan tak lalu jadik nya...ahakss...tido malam pon termimpi akan dier....aduhh sguh ku tak sanggup menanggung derita belom mampu memiliki mu....oohhh tidaaakk....sguh aku tak mampu tapi aku mauuu....aku naakkk...naakk..!

Meh sini tgk bakal buah hati ku itu...huby...sila jgn jelezzzz....!





tadaa.........!




adeihhh...ini la dia yang ku nanti2 kan...pasti akan jadik milik ku satu ari nanti...hohooo...poyo je org laen dah lama melayan menda ni aku baru nak hegeh2 kat sini....huhu apakan daya sesungguh nya aku adalah antara insan yg tidak mampu...sguh aku tidak mampu lg buat masa ini...doa2 kan aku ehh kawan2....mana tau ade rezki terpijak....kuikui....

Suka tgk blog kwn2 yg pakai DSLR ni...antara nya yg aku tahu setakat ni dan aku suka nak melawat blog dorang adalah....niezzareena02, Wahida (btol ka wahida, ko pakai DSLR...pkai agak je ni sbb gamba cantek n clear nau...! lagi yg konfem pakai DSLR... Mrs FizaSuziey dan ramai lg mungkin....aku jeles nau...! tkpe2 itu satu cabaran...aku sahut...kehkehh...






boleh arr aku berphotogedik begini kann...kann...gedik2 pon janji huby ku adalah penyokong tegar si isteri nya ni...huby sgt menggalak kan tau...saayanng my huby tau...!

sekian....

byee....!


21 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

yeee, itulah idaman kabu rina jugak..satu hari nak rembat..tp dengo rege body aje dah cecah 7k, huwaaaaaaa..nanges..

wahida said...

fieza, saya x pakai DSLR la...kamera cap ayam jer..meh kita berdoa sama2 agar impian kita tercapai satu hari nnt...amin...
err...gambar2 saya cantik ke? tima kasih la puji walaupun cap ayam jer..hehehe...

NM02 said...

saya glakmer di ruangan ini. ahakss...

alah, D60 aje..

Fieza79 said...

Rina

tkde rina..yg rega RM 3000 dah ok...nk rembat yg rega lingkungan tu je...huhuu

Fieza79 said...

wahida

ye ke wahida...ingat wahida pakai DSLR..mmg gamba nmpk clear sgt...oo sama la kita kamera cap ayam..hehe

Fieza79 said...

Nizzareena

fieza tk pndai sgt bab2 ni..model mana lg ok..yg tau skrg ni nk rembat canon EOS550D aje..hukkk

Unknown said...

fuhh k.fieza nk rembat 55od tp napa ltk pic 50d..ekekeke..rembat la 50d..lg dahsyat! kami pkai yg plk murah je..hehehe

Fieza79 said...

maen google je semalam...secara rambang la fiza sygg..heeee

aduh depa tkpa la dh ada...huhu tkmau la yg dasyat sgt...lawan fiza plak..heheee

AnneRaini said...

saya pun nak..tp nak nikon d90... mantap

Zue AnnaLeeya said...

klu fieza kamera cap ayam... zue plak kamera cap itik.... wakakakakaak....

nak jgk DSLR ittew.... huhuhu....

ainazliena said...

aminnn...utk doa fieza..i suka gak..tp "handbag" kecik2 lg..

|| NaFiRaa || said...

moga tercapai lah hasrat untuk dapatkan NYA.. bulih buat azam untuk tahun depan..kikiki

Unknown said...

tu idaman huda gak tu tp cam susah je nak dpt sekarang..hehehe

Nieyla Nadia said...

Nieyla punyer Nikon D3100..=) Cantik gak gambar die..klu kak fieza nak tgk..leh g kat blog nieyla..

Mek Rose said...

kak, if betul2 nak..leh kumpul skit2 setiap bulan..insyaallah dapat jugak akhirnya..

sy tak setuju bila ade org nak beli DSLR sampai sanggup kad kredit. sudahnye berhutang..
baiik simpan skit2 lama2..dptla duit yg nak beli kamera tu

takt ni sy ade kamera kompak biasa2 je..tapi byk jasa woo. rege RM599 je..tapi dah tahan 2 tahun lebey..woweeeee...

caiyok2....

maslinamansor said...

teringin gak tapi 2 la... dok kumpul duit lagi...

Zaidah said...

bilalah boleh beli....dalam 3k pun mahal jugak tu..komitmen lain kena dulukan...huhuhu

mamaarifakeemaisy said...

ooooh me too....nak gakkkk! tp tulah kalau sampai riban riban...hehe..sayang lak duitnye..ngee..komitmen lain didahulukan..apapun nak seribu daya kan fieza..jgn smpai berhutang udah ler..hehe,.,

Ena said...

walaupun huby ena ada dslr tapi utk tempek kat blog tu ena pakai je camera compact or BB je.. dslr huby guna utk kije dier.. lebih senang guna cmerA COMPact je.. sesekali ada la menggedik guna dslr huby..

Unknown said...

teringin gak nak ada .. tp memikirkan banyak lagi benda nak kena bawak bila outing, prefer camera kecik je .. janji clear ..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

samalah kak fieza biler la nak dapat ek awal tahun depan anniversary kiter request netbook kat hubby kena tunngu tahun lagi satu la baru leh request DSLR ni

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy