Friday, December 3, 2010

pencarian model cilik...? sila contact2 sini ye...!

Salam....

Yuhuu...pagi ni acara bebas..kuak lentangg...dan sebagai nya pon boleh...waweyyy...ke 'happy' an aku arini...sesape nak tumpang gumbira sila kan aje...jom2 kembali berblogging...!

Meka2 itu sudah pulang ke dagang semalam...pape pon keje tetap menanti tapi KIV kan sekejap...semangat pon berkobar jgk nak buat tugasan berbentuk baru ni...tapi demi blog kesayangan ambe ni, maka blog di utama kan dulu..hehe bley ke mcm tu...bos tau nanti mampuss...ngehh ngehhh...

Owhh....ari ni aku nak war2 kan kepada pihak yang sedang dalam misi pencarian model cilik bergaya manis sila la contact aku yehh....hehee...bisa membantu di sini...hohoo..!

Jgn malu2...jgn segan2...sila lihat di bawah nii....





tadaaa...


ini la model kecil tu ye...boleh la uji bakat nanti....kuikuii


ok tak sayaa...?


lihat la...saya mmg suka berposing...mcm mama saya...!


tapi saya agak pemalu tau...


kdg2 mama suka paksa saya berposing tau...nak posing pon kena ikut mood jugak kan untie2...?
ok sesape nak guna saya...opstt nak jadi kan saya model majalah boleh la carik mama saya ye...


ohhooo....n3 beriklan yehh...so berminat...ada minat dgn itu gadis..berfoto lahh...bkn macam2 ye....wekekekkk...sila jgn percaya dgn statement ini....'gurauan membawa bahagia'.........

sekian...

daaa...


19 comments:

Unknown said...

pandai beraksi anis ni :) dah beso boleh jadi model muslimah :)

Unknown said...

malu2 ikut sapa ni kan :p hehehe

rasanya mcm irfan lg malu kot..betoi dak?

mamaarifakeemaisy said...

alahai model ni pemalu la..itu yg kita nakkk..hehe..sweet je muka malu2nye tu..

mek da ©™ said...

wah model nih mmg kiut miut lahhh..eee

AnneRaini said...

hahahahaha..nak gelak jek..

Unknown said...

ni yg di katakan kemana kuah kalau tak tumpah kat nasi kan .. hehehe ..

r|nA @ ja|j|na said...

kecik² dah pandai posing anis ye..besar nanti leh jadi model ni..

|| NaFiRaa || said...

mula mewarisi bakat mamanye lah tu~ muehehehe

wahida said...

anis ni mmg sweet la...pandai bergaya lak tu...

Fieza79 said...

Huda

hrpan tu ada..leh tumpang glamer..hehee

Fieza79 said...

Fiza

malu2 ikut mama dia kot...ye kerr..?

Fieza79 said...

eina

pemalu ok sebena nya..takot nnt terlebih tak pemalu plak kann...haru biru..

Fieza79 said...

mek da

sila alert ye model ni nak kan job...hahaa

Fieza79 said...

Anne

gelak je anne...hehee

Fieza79 said...

Aida

ya ada betol nya kat situ...huhu

Fieza79 said...

Rina

model2 jgk...model kamera kami2 dh laa...

Fieza79 said...

Nafira

ya..maybe kot mula mewarisi si mama nya ni...hikk

Fieza79 said...

wahida

thanks...bergaya sbb terikut ikut mama diaa...haha

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

memang ada gaya model ni ikut mama nya tu, comey2 leh jadi artis cilik ni

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy