Wednesday, December 1, 2010

Irfan ber 'scooter' pulak...

Salam...

Hahaa....semalam Irfan belaja2 memandu...tapi tak lepaihh...wekekekk! maka kali ni nak ber 'scooter' pulak dahh...agak2 lepaih dak cubaan yg ni pulak..?

Agak2 la Irfan...ko tu yangg kecik la sgt...tak gaya umo...huhuu cubaan yg berani ni...scooter pinjam plak tu...ada hati jgk nak calaihh org punye....kuikuii...org beli mahal2 ko yangg nak beli scooter tu dgn rega 2 hengget....ishh ishh...sguh tak berhengat...!

Suspen je aku punya merepek meraban ni...jom tgk ni...







jenggg...ini la scooter ituu...ada gaya tak...ada gaya tak..?

mmg ber'gaya'...

tp org punye la cayangg...Irfan nak jgk ehh....nanti2 mama suh abah beli kan ye...


sonok je Irfan beraksi dgn scooter pinjam tuu...berminat tu...

mama rasa bek takyah...sebabnya next year dh nk masuk tahun 1...ishhh sgt tk sesoaii...dh besor kan takyah la ehh...

yg kelaka nya si kwn yg pinjam kan tu berani2 nak jual scooter tu kat Irfan dgn rega 2 hengget...hadoii nk tegelakk lahhh...bdk2 nii...eeee...

main je la puas2 pastu kasik balek...

ya la mama...tp Irfan sukaa nii...kata nya...hurmm...g tgk kat kedai satu tu rega 50 hengget lebih...sepantas nya dia ckp takyah pulak..mahai kata nyaa...huhuu anakku Irfan buat ku terkedu..!


sekian...

7 comments:

Huda said...

hehehe..macam2 aksi irfan berscooter ek? scoot3x...ade bunyi x kak? :)

Ena said...

eheheh..

comei je irfan beraksi.. ;D


ni kalo anak ena si anis dapat mau nya dier rembat gak kak.. yerla itu budak aaaa sangat selamba wooo..

Zaidah said...

bebaik yer irfan jangan sampai jatuh....klu jatuh bangun sendiri...hehehe

az rina a.k.a jaijina said...

tinginlah tu irfan..tp org tue pon leh bak naik scoot ni, hehehe..rina dulu gasak yg adik punye..

AnneRaini said...

bagusnye irfan nak kasi jimat duit mama dengan abah die...

~ayu.oyie.yuna~ said...

salam~
bagus irfan..anak yg bertimbang rasa..terharu....

~Siti Hajar~ said...

btl tu fieza, irfan dh nk msk darjah 1, xsesuai dh naik scooter tu, suh mama beli beskal trs, senang blh p jauh sikit..hehe..

hehehe...pandai2 je owner scooter tu jual kat irfan rm2, suka suki hati aja..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy