Friday, December 31, 2010

dah ujung tahun....



Salam...

Bersiaran dari umah...

Walawe...esok dah masuk tahun baru...2011 bakal menjelma...pejam celik2 dah ujung tahun...dah nak masuk tahun baru...azam baru..ohh sudah semestinya...byk wishlist aku utk tahun depan nie...yg tahun lps alhamdulillah walau tk semua tapi puas ati la dgn ape yg dah tercapai...harap2 tahun baru nanti pon mcm tu la...itu la penting nya berazam nie kan...ape yg aku tau segala yg aku nak aku mesti dapat kan...harus dapat kan walau ape jua rintangan...iskk..iskk...tapi tkde la azam dan harapan yg bukan2...setakat kemampuan aku jela...giler ko nak berazam yg macam2...grrrr..mana tau kot2 berazam nak umah banglo 5 tingkat ke...kete besor ke siap ade driver ker...hehee ada ke korang berazam mcm tu...hehe boleh sebena nya tapi dgn usaha gigih la kann...n slowly la kann...mana leh tercapai suma tu dlm masa setahun...mahu nya bertahun-tahun tak pon berpuluh puluh tahun...wakakaaa...!

Apa2 pon aku dah sgt bersyukur dgn apa yg dah ada sekarang...sgt2 bersyukur...segala nya aku ada lahh...umah..ada kete Gen2 kacayangan aku tu pon dh cukop mewah bagi aku yg bekeja kerani cabuk je nie...wekekekk

Owhhh..lagi 2 hari persekolahan bermula...tahun 2011 ni bermula la alam persekolahan buat Irfan...rasanya takde la risau sgt nak melepas kan dia ke sekolah sebab kakak dia pon ada boleh arr tlg tgk2 kan....hurmm keje aku nak mengantar mengambil budak2 tu pon senang la sket tahun nie...sehala je...satu sekolah lg senang...!

Panjang pulak bebelan...arghh now nak setel kan adiah GA yg aku janji kan buat pemenang2 tempoh hari...lama sgt aku peram...sian pemenang tertunggu tunggu FM stroberi yg aku janji kan tu...sori sgt2...next week sure bnda tu akan sampai kat korang ye...

daaa...

till then~

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy