Friday, December 10, 2010

Yeahhh...dapat award dari eb...!




Yeahh...semalam dapat ni dari eb....tenkiu sgt...lawa kan award nihh mcm tuan punya diri...sesape yg memang follower puan blog ni sila la amik beramai ramai okehh...

moga ikatan persahabatan alam maya ni berterusan dan berkekalan sampai kapan2 pon..hehee

Suka singgah2 blog eb ni sebab pic dier suma pakai DSLR...cantek2...sukaa nak layan foto kat situ...mmg berangan nak pakai kamera besor tu...nanti2 sedang dalam usaha ni...doa2 kan..aminnnn...!



11 comments:

zue @ annaleeya said...

dah amik award nih tp blom gantung lagi nih... nnti ar pasnih gantung...

psttt... dah dpt tau keychain tuh... baru sat dpt... tenkiu eh fieza... nnti la zue wat entry k...

eB@mamaAerish'n'Aed said...

cantek2 ker photo2 tuh?... ala pakai dslr pn baru jerk sbulan... sbelom tuh pakai nikon coolpix 3200 tuh jer...

tq yer sudi trima... >_<

Zaidah said...

tahniah yer....semoga impian nak camera baru tercapai...amin

Ena said...

owh.. award ni yeh!..
ena lom amik lagi.. adeisss...
nak p amik kejap la..tapi nak gantung bila la pulak tu.. ngee

mek da ©™ said...

wah dpt award ye....bgus2

'NuReeN' said...

nureen pon dah ambil td.. stuju.. blog eb cantik kan.. ditambah plak ngan kecomelan & kenakalan aerish & aed..

Fieza79 said...

zue

cpt2 gantung tau...sb award tu menarik sgt...

ohh dh dpt ehh..cpt jgk..ok2 bt n3 khas nanti tau...hehee

Fieza79 said...

eb

ooo ye ke baru pakai..nmpk mcm sblm2 ni pakai dslr je...fieza pon pakai nikon coolpix s3000...tp tk cantek sgt..huhuu

Fieza79 said...

zaidah

mudahan zai...doa2 kan ehh..

Fieza79 said...

ena

dh dpt kena gantung siap2 nnt2 lupa plak kan..

Fieza79 said...

Nureen

mmg bes blog eb ni kan...

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy