Friday, January 21, 2011

agak moody...selesema tak lega2 pun....





Salam...

Lambat bersiaran hari ni...masuk opis pun dah lambat...selesema maseh tak lega...datang pulak sakit tekak yg sgt perit nie hatta nak telan air liur pun tak lepas...dari semalam takleh nak lena kejap2 asyik terjaga....kering rasa tekak nie tau...hadoi seksa nya begini...tak terdaya nak bangun pagi tadi tapi di gagah kan jgk sebab degil nak masuk keje hari ni...ada benda yg di tunggu2 hari ni...harus semangat dtg pagi ni walau pun longlai je badan nie...

Mood pun agak suam2 nak berblogging...hope tengahari nanti mood tu kembali pulih...doa2 kan pulih cpt ye dari selesema dan mood yg dah ke laut nie...hurmmm...

sekian...daaa...!




16 comments:

Huda said...

akak sapu vicks kat hidugn tu..n minum air suam ok

Izan Ishak said...

alahai kak...minum air masak banyak2 kak... perit kalau kena sakit tekak ni kan~

moga akak cepat sembuh ye~

azzey said...

Saya pon lewat gak online...line problem:(

|| NaFiRaa || said...

try makan gula2 hacks.. kalo saya boleh legakan sikit sakit tekak..

rAtU KeBayA said...

Lepas dapat benda yg ditunggu2 harap mood berblogging kembalilah ye..

Semoga cepat sembuh..

izan_cute said...

cian akak..bila dah selesema kdg3 telinga pun mcm sebu aje huhu...moga akak cepat2 sihat smula ...

eB ezrin said...

hadoi... kiter seruper la...
x nyenyak tido tau... sbb batuk laks hu3

Myra Jay said...

Moga akak cepat sembuh, skrg nie musim org demam.. maybe cuaca panas sgt kot.. :)

Akak, myra klik HB akak balik :)

wahida said...

cepat baik dear!! mmg kalau batuk n selsema mood akan ke laut...makan ubat tau!!

mamalieyna said...

penyakit ni mmg tak tahan..huhu..hope cepat la baiknye..huhu..

mamalieyna said...

penyakit ni mmg tak tahan..huhu..hope cepat la baiknye..huhu..

mamalieyna said...

penyakit ni mmg tak tahan..huhu..hope cepat la baiknye..huhu..

LYAfrina said...

mkn ubat yer..
moga cpt sembuh:-)

NM02 said...

sama le... suara dah mcm katak bawah tempurung.. hahaha

[-suziey-] said...

aisey..siannya selsema..haih xselesa la klu selsema..minum ais byk2..ubat tu..hehe

Ogy said...

SEMOGA CEPAT SEMBUH YAA....

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy