Sunday, January 30, 2011

weekend adalah hari tempek gamba syok seniri...



Salam...

Weekend sudah...blog tetap ber update walau tuan punya blog ntah ke mana merayap...hehee sesape yg sudi singgah sini tu tenkiu bebanyak...kalau rasa ter klik entry ni ada yg sakit mata sakit hati tu sila la cpt klik pangkah keluar semula..ekekek..sebab entry hari ni adalah entry tayang gamba syok seniri tuan blog...bila lagi nak tempek foto gedix2 kalau bukan time weekend...sebab time weekend tak ramai masuk blog aku ni...aku tau laa...ngeh ngehhh...

Aku tgh dok gila 'menembak' sekarang...maybe aku tgh 'menembak' di mana2 time ni ye...yela tgh cewi pakai dslr ni kan...hehhee

foto simpanan aku dari kamera kompak nikon coolpix s3000...biasa aku kalau nak kuar mana2 sure nak gedix2 dlm umah dulu...bukan apa..sebab dah pakai cantek2 kan..harus la buat kenangan di hari tua nanti...utk tatapan anak cucu aku nanti kata kann...hohoo...







still gaya yg sama je...kdg idea berposing tu lari ntah ke mana2...huhu..



nota : kamera kompak aku still cantek hasil gamba nya...sayang kamera kompak aku tu...walau dh diganti dgn dslr...



8 comments:

Unknown said...

ujung minggu mmg sakan melaram kan..hehe

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik2...

Kat manalah skrg 'menembak' ni ye.. :)

Rash said...

Salam Kak Fieza~

kak fieza cm ade iras2 ina naim la.. cantik ^^ rash jeles la wlupun kak fieza ni beranak 2 tp body tetap maintain.. rash pas kawen ni bdn naik membuak2.. tu blum pregnant lg ni.. huhuhu

mamashikin said...

amboi kak fieza, sblm kuar umah sempat lg yer..hehhe..mmg suka bergambar la akak nih..tp takpe..yg pnting gambar cun ajer

LYAfrina said...

y compak tu msh blh dguna pakai dlm situasi tertentu.. jgn jual syg..
kalo lya ,,g xkan jual y kecik tu.. sbb ada msaa kmesa beso tu xdpt dgunakan.. cth nk snap2 dlm shopping complex cam parkson.. hehehehe

mamaarifakeemaisy said...

tn umah kedaung ni cunlah..hehe..sweet nye baju gitu..eina teringin gk nak pakai camtu..tp hehe..bdn kembang semngkuk..semlm kuar pakai baju lbh kurang gitu ler jgk..cuma kaler tak meriah camtu, leh plak mak cik kt perumahan ni ckp, ingt eina ngndung..alolo..malu cek..huhu..

camera compact tu leh gunapakai dlm keadaan sesak n terdesak..cam kata lya tu..hehe..^_^

@e_da said...

wahhh cantik bergaya..hihiii

Ogy said...

fieza...love ur mini dress lah...sbb pe tau...sbb bunga ala2 english rose...hehehe....

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy