Monday, January 10, 2011

lagi rentetan pasal kucing...



Salam...

Rentetan psl aktiviti Irfan dgn kucing...suka sgt bermanjaan dgn kucing tu..last2 sampai berani2 kucing tu masuk melepak dlm umah...biasa nya umah aku adalah di larang sama sekali utk segala binatang peliharaan...ahakss sguh keji dan kejam...ekekekk

Jom tgk nie...



hadoi sedap nya ko kucing melepak ini macam...!
ok...ok kali ni dibenar kan membawa masuk kucing tu...sebab tersgt la kasihan melihat nya...kuikui
haishh...over plak....!
meliuk lentok si kucing nie...
kali nie kasi 'can'...
bosan si kucing tu melepak dlm umah...dah gi lepak luar lak...Irfan ni asyik ngikut je tau...tgk la pe dia buat kat kucing yg malang tuu...huhu
ditujal2 nya hidung kucing tu...wakakaa...
dah buat kuda2 pulak...sabo jela kau kucing...
di larang kemain degil tau...see Irfan dgn muka tak puas hati sebab kena tarik dgn kakak buat pose utk si mama nie...hahaa...

mcm2 ragam bebudak nie...lagi lama bercuti kat umah bertambah penin aku kekadang tu...tapi kalau kat tmpat keje asyik teringat2 pulak karenah dorang di umah kan...hurmm mcm tu la...

15 comments:

[-suziey-] said...

masya Allah ..sbao je..bole plak dia tunggang kucing tu..hahahaha:p

~~*Lady Salwa*~~ said...

mcm2 dikerjakan si kucing tu ye... hehe

memang pun, kalau kat opis ni dok la teringat kat anak... tapi kalo hari cuti, dia wat mcm2 perangai rasa geram je... hehe

chugie said...

comei plak kucing tu..

adui, sian kucing tu jd kuda kecil irfan ekekekke...

kerenah anak buat kite kadang2 geram, tp itu lah juga penawar buat kite terseyum kan?

@e_da said...

wahhhh.. kucing jd toys irfan ya.. mmgkan kalau kat opis la teringat2 bebudak ni.. keletah diorg yg buat rindu.. heheheh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kesian kucing tu Irfan buat mcm kuda plak yer..hiks.. :D

Ogy said...

ai ske tucengg....lama tak belai2 tuceng...huhuh...shomel je...tuceng tu...

Zue AnnaLeeya said...

aikkk.... dibuatnya kucing tuh kuda plak... hehehe...

|| NaFiRaa || said...

errkk..nasib x pengsan kucing tuh~

LYaFRINA said...

Meoww tu name ape fieza??
meh kasi kat lya la...

maszmadi said...

hihi cam best jerk main nagn kucing kan, jangan sampai menyeksa udah ler.....

~Siti Hajar~ said...

alahai irfan...dibuatnya kucing tu cam kuda, blh plk ditunggang2..hehe

sama la dgn anak2 sy kat rmh tu, pantang nmpk kucing...habis la..

wahida said...

kat umah saya diharamkan kucing sbb kami anak beranak ada semput..huhuh...tapi sayang kucing sbb kucing ni manja kan?

Ain said...

patah la pinggang kucing tu nanti...

hahaha....

chekna @ mama ziyad said...

comei plak tengok kucing tu kena buli ngan irfan... kucing pun bleh jadi kawan kan...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

so sweet la kucing tu kalo dapat kat balqis ni jenuh penat kucing tu dibuatnya

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy