Tuesday, January 18, 2011

selagi ada kesempatan dan keinginan dlm kete pun ok jerr...





Salam...

Pagi ni baru start keje...semalam cuti...weekend takda ke mana sgt pun..just aktiviti menyenap dan menyenap...harus menyenap sepuas nya mengguna kan kamera compact nie selagi ada kesempatan...yela sebelum kamera kecik tu menjadi kamera yg besorr...wuwuu...berangan je lebih...hehehh

Selagi ada kesempatan dan keinginan dalam kete pon boleh jerr...layannn...








hahaa..kesempatan dan keinginan ini la yg dimaksud kan tadi...bukan yg mcm2 ye...kehkehh...ehh mana si tuan pilot arr...owhhh dia g turun isi minyak kete lorr...


anak2 pon layan kan jela...


dorang lg ter overs..!



tuan pilot sudah dtg...bersedia utk berlepass...hehe



heee byk btol hasil snapan...suma tempek sini...aku mmg suka tempek gamba byk2...ekseli kami ni nak gi perabis duit hehee...takda la... 'the pilot' nak g cari kasut baru pulak...ikut jela huhuu...aku takyah berangan sebab dompet pon dah mmg kosong kan...tgu gaji bulan depan la pulak ye..wakakakaa...

daa...



20 comments:

Ena said...

hehe..


nyenap je la selagi boleh kan kak.. we!!

tgk akak pakai cantik plak tudung tu.. ena ni penyegan nak cuba.. huhu

syusye said...

msti smua xley nmpak kemera kan?smua bgaya..he he he

Huda said...

bestnye jalan2 perabih duit yer kak :) mana2 pun boleh snap yg penting kite hepi :)

Zaidah said...

ko kan blogger tegar...mana bleh tak snap gambar...mesti tak ceria n3 ko nanti..hehehhe..bestkan dapat jejalan perabih duit....dah lama tak gie jejalan

MrS. F!zA said...

mama dan anak memang suka menye'nap' kan..kehkehkeh mcm snack yg lazat plk bunyinya :p

Izan Ishak said...

sonok tu k fieza snap 4 beranak. sume sporting!

snap2 gambar ngan kamera compact ni pun sama cantik nagan kamera 'besar'. gambar seme lawa2 belaka~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Yup...btul tu..selagi ada kesempatan..di mana shj..snap2 tu 1 kemestian.. :)

Hanis Azla said...

itulah untungnya bila kamera tak guna kodak lagi.. nak snap banyak2 pun takde hal kan.. pandai semuanya pose.. cantik..

eT said...

hehe...ingatkan mende la menyenap tuh...
rupenyer snap..:p

ita cutevirus said...

eheheh..
gigih tol..
kekadang saya pon cenggitu...
kehkehkeh..

Zue AnnaLeeya said...

klu zue snap2 dlm kete, somi slalu ckp... "takde keje lain umi korg nih yer...." pastuh anak2 plak nyampuk, "alahhh abah... umi nak masuk blog ar tuh..." hahahah!!!

chugie said...

selagi daya..
banyaknye lah gambar2 tu.

aishah said...

suka jugak snap2 pic ni.. klu n3 takder pic tak meriah je rasa..

cheqna said...

gambar tu besh bila kita tengok balik kang...
=)

Ogy said...

derma sket duit tu kat ai bulee?? heheeeeeee

'NuReeN' said...

nureen pon suka letak gambo byk2 storynyerr pendek jerr hehee...

[-suziey-] said...

amboih sakan ank banak posing2 dlm kete..hehe..

mamalieyna said...

janji semua model sporting!..cunlah!.hehe..

LYAfrina said...

lya..layan je kat semua tmpat..lg kat itu ada rasa syokk n m;yenap.. snap2 ajer la

Normaliza said...

Ya ampun..dalam keta pun jadik..hehe

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy