Friday, January 7, 2011

pls vote me...!




Salam...salam...

Jom vote me kat SINI... hehee tak paksa...tapi paksa rela kan larr...wekekekk...
hadoi...segan la pulak nak meraih undi kwn2 ni tapi terpaksa rela sebab penganjur Contest Deqlis ni suh berkempen bagai bagi meraih undian...kuikui...takpe la rezki tu ada di mana-mana kan...saje suka2 je nie takda la giler nak menang sgt pon...yela sebagai memeriah kan suasana contest je nie...best jgk idea penganjur ni kan...


aku pertaruh kan gamba2 percutian di CH...so kalau sudi VOTE ME OK...!
 harus vote 2 peserta...so kalau nak vote pls vote 10 & 7...no. 7 tu adalah eb @ mamaaerish


p/s : tq pada yg dah vote tadi...!


10 comments:

nursalwa said...

kiter da vote akak semlm.. hehehe

maszmadi said...

good luck ya kak fieza.....

wahida said...

fieza, saya dah vote awak...ngan eb sekali...sbb saya sayang korang....mudah2an korang menang yer....

chugie said...

oo kamu berdua masuk ek? kalu camtu kite nk g vote dua2 lah..

|| NaFiRaa || said...

dah vote!! good luck~

Ena said...

hoho..

gd luck! :D

~Miss Sukasih~ said...

Nieyla pun dah vote akak..=)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck Fieza..!!

'NuReeN' said...

ok tgu nak p vote utk fieza & eb.. hehehhee

~aSHa~ said...

good luck...nanti asha gi ke blog tu dan vote....

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy