Friday, January 28, 2011

gelang sabah sudah ada di tangan...




Salam...

Tak sangka suka2 join Lucky Draw simple Mek Rose a.k.a ibu Rafiq akhir nya terpilih sebagai antara pemenang cabutan bertuah yang di cabut seniri oleh si comel Rafiq....

Sampai nya sampul yg bertuah tu pada hari Sabtu...sesaje singgah opis sebelum kuar jenjalan dgn family..tgk2 ada sampul depan pintu opis...dah agak sampul tu aku yg punya...syok je ari tu...wuwuu...

So ni gelang yg aku dpt...shantek..!




 
sampul bertuah...


tadaa...gelang sabah...cute kan...naa aku simpan..sayang nak pakai...sekali sekala boleh la pakai....takut rosak dah takde kenangan kan Rose...



tayang sket...heheee


Anyway...thanks Rose atas pemberian ni...suka sgt dapat adiah dari Rose...!



 

11 comments:

~izan~ said...

cantiknya..kulit akak putih gebu cantik je pakai kaler ape...=D slmt bercuti kak!~

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah tahniah la kak kulit putih cam akak ni memang sesuai & kena la warnanya tu

AnneRaini said...

samela gelang kite cume warna jek lain...

mamalieyna said...

cantiklah! kaler merah ak lg, ceria kaler tu..^_^..tahniah!

ciK mOt ©™ said...

kak, nak balik penang raya ni...jumpa jom...hehehe...

Huda said...

cantik tu kak :)

nursalwa said...

cantikkk

Izan Ishak said...

cantiknya kak!!!

Ogy said...

bestnyaaa...cun!

~~*Lady Salwa*~~ said...

tahniah... bestnya...

warna tu memang seswai ngan kulit akak yg cerah...

Ya ALya said...

org cantik,pakai apa pun tetap meletop....

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy