Sunday, January 16, 2011

auww....bergilaan selepas gigih ber tutoriol...




Wakakaa....gigih ber tutoriol utk entry esok punya...besok maseh bercuti so dah siap aku auto publish kan entry utk esok...aku buat entry shawl tutoriol ok...nanti kan ye...hehee gigih mcm la gempak sgt..ekekekk...
Maceh buat my Anis yg gigih menyenap aku step by step...kerjasama yg patut dibangga kan tuu...

Dah siap autopublish kan suma...ini la keroje aku menyenap gamba 'perahsantan' aku...sentiasa ada gamba selingan walau apa keadaan jua pun ok...



 


sekian la gamba2 perahsantan aku yerk...


nota : Haishh dah lenguh kaki tgn suma mengadap lappy dari tadi...arghh rasa kan...kegigihan itu...tapi apa2 pon esok cuti lagi...maseh lagi boleh berehat sepuas nya....yabedabeduu...!





9 comments:

mamalieyna said...

jeles nape esok cuti plak..sultan kedah nye besday eh..^_^

amboi sungguh jelas skali kegigihanmu..hehe..bagus2x..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah gigih tu...kita suka tengok orang pakai shawl tapi tak tau nak pakai...muka bulat bam2 cam kita tak sesuai la kak

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...
This comment has been removed by the author.
♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...
This comment has been removed by the author.
**sHiKinn** said...

amboi akak..gmbar perah santan pun cun juga..hahha

Ena said...

hehe..

bestnyer sambung cuti.. ena gak la mata dah merah menahan ngantuk lagi nie.. huhu

cheqna said...

selamat bercuti..=)

SUZIE APAI said...

smlmt beroliday k fieza...

Normaliza said...

bestnye cuti lama..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy