Thursday, January 27, 2011

Lambat nya 'weekend'...




Salam...

Morning...dah bekfes ke...tuan umah belum lagi...taktau nk mkn apa daa...hari2 bole kata keow teow je...kalau tak keow teow goreng..koew teow sup...tu jela menu yg ada dlm pale otak nie...tgh tgu huby antarkan bekfes jgk nie...mana la tak dtg2 lagi nie...hurmm...

Semalam bersiaran dari umah sebenar nya...terus amik EL...rasa malas pulak pagi semalam nak gi keje dgn selesema batuk yg tak habis2 ni...tensenn pulak...jawab nya bila dh duk umah sorang2 ni dgn anak2 gi skul...mengadap blog lah sampai lebam...hehe

Owhh tak saba pulak nak tgu weekend...esok keje sehari lagi..lambat nau rasa...hadoi..

Selingan piccas sebelum gi opis...gamba kejadian pada pagi 2 hari lepas...hehe



hai...hai suma....jom bekfes...huby dh mesej...dia on the way dtg....ape la menu bekfes dia beli kan pagi nie agak nya...mkn jela apa yg dibeli si suami nanti...isteri mithali la kata kan...agagaaa...




16 comments:

Ena said...

salam kak..

selamat berbekpes.. ena jer dok terpk2 lagi ni..

mummychacha said...

slmt pg akak cantik..slmt bersarapan...izan mkn mee goreng bodo je pg ni hehhe

MrS. F!zA said...

selamat pagik.fieza..bru nk p beli ni..hehe

LYAfrina said...

SELAMAT PAGI & SELAMAT BSARAPAN..
CUN R PIC TU!!

mamalieyna said...

morning fieza..

waah tunggu hubby antar bekfes..best tu..eina lak bwk bekal, hubby goreng nasi mlm td, terlebih..so pg ni panskan n bwk bekal..lalala..hehe..

~aSHa~ said...

gelap lagi kat luar tu masa bergambar ni

Rizziela said...

syoknya ada orang tolong beli kan breakfast

Zaidah said...

klu bekfes ingatkan zai sekali tau...

wahida said...

hai morning fieza!!! aku pun x bekfes lg ni...jom kita!!

rATu kEBaYA said...

apakah bekfes tu..?

Izan Ishak said...

sedapny akak kalau dpt makan kuetiaw sup pepagi nih. malam tadi pun izan makan kuetiaw grg.

ari ni masih tak larat ni nak buat pape...selsema ni kan telinga jadi tak dengar..haha

HB tak dilupa!

dinor's family said...

cntik pic....apa2 hubby yg blikn mkn ja..pg miggu biasanya manu yg hubby slalu bli roti canai....pg mggu no masak2....time ayah lak lyn sarapan ibu...

|| NaFiRaa || said...

x pergi kerja?? sonoknye~ selamat ber EL laaa..:)

Zur@ZaRi said...

fieza tak sihat yer=))

da sihat belum... sian kat awak fieza...=))

Zue AnnaLeeya said...

musim skrg nih... batuk2... hrp cpat smbuh erk...

dah klik hb..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tol tu lambat weekend, kalo dah weekend sonot la wat aktiviti kesana dini lebey2 lagik kalo ada DSLR...hu...hu...

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy