Saturday, January 22, 2011

Peningkatan lagi...alhamdulillah...



Alhamdulillah....peningkatan lagi walaupun sedikit...lama2 jadi bukit kan...ekseli aku bercakap pasal BE yg tgh running skrg nie...setiap hari pasti ada peningkatan...suka la kalau gini selalu kan...harap2 kekal lama la iklan tu...boleh arr buat duit manyak2...!




setiap hari ada peningkatan...jumlah tak la byk mcm kwn2 yg dah sebati dgn BE ni suma...tapi cukup memuas kan ati aku yg sekian lama mengharap kan BE...kan dh dpt tuu...syukrann..


ini la iklan bertuah tu...melekat lagi hingga semalam...rasa nya dah 2 minggu ia di situ...lagi lama ia di situ maka makin laju la duit aku...dok situ lama2 tau...hehe



tuah blackbery tipu aku nie maybe...ngeh ngehh...sila jgn tertipu..itu blackbery made in China tau...aku baru je beli..murahh gitu...wakakaa....mana la aku mampu nak beli Blackbery ori punye...huwaa...



nota : ari nie misi survey 'brg' itu...mahal lagi brg nie berbanding Blackbery...tapi degil ingin memiliki nya jgk...'winkk..winkk..'




11 comments:

mamalieyna said...

tauuu...mesti fieza wat misi mencari DSLR kan..kan..kan...betoi kasi hadiah eh..hadiah DSLR 1! ekeke..

waaah comel hp baru..alaa tak kisah la, kita yg nak guna..kan3x..

azzey said...

wah BE...Masyukkkkkkkkkkkkkkkk tu...:)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah masyuk tahniah k, kak ape beza china punyer dgn ori punyer, rupe lebey kurang sama jek, wah mau DSLR ek, belikan satu untuk saya boley

THE LEKAT LEKIT STORY said...

wah suka la akak ni.. x berlagak. apapun ok la tu ttp BB kan??

Myra Jay said...

Semoga terus masyuk dan lebat kumpul $$$ :) Thniah ye kak..

Ya ALya said...

DSLR la tu kan....betul tak......?

**sHiKinn** said...

tahniah kak fieza..semoga rezeki bertambah..sikit2 lama2 jd bukit kak..

**sHiKinn** said...

tahniah kak fieza..semoga rezeki bertambah..sikit2 lama2 jd bukit kak..

**sHiKinn** said...

tahniah kak fieza..semoga rezeki bertambah..sikit2 lama2 jd bukit kak..

**sHiKinn** said...

tahniah kak fieza..semoga rezeki bertambah..sikit2 lama2 jd bukit kak..

dinor's family said...

cntik fon baru.....imah pun ada gak bli...ngan mmber ayah...xtau made in china...bla nak on fb xleh..bru tau chinanya...tp bleh ja guna....abg mirul guna skrg....bleh la jnji bleh klik...pic...n rakam vedio...call n sms lg pntg.....kn2

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy