Friday, January 14, 2011

Dapat BE kerr...?




Salam...

Lagi pasal akaun nuffnang aku...gigih ber entry psl nie...hehe...betol ckp kwn2 just relax..akan ada tu nanti...slow n steady...!

Bukti 'Pendapatan Semasa' aku selama berbelog setakat ini ok....



bukti ok...RM3.75 shj...beruntung ada jgk..kalo takda langsung cmna....harus bersyukur ok...

                                                                     *
                                                                     *
                                                                     *
                                                                     *
                                                                     *
                                                                     *

Tapi...semalam aku cek akaun tetiba ada nie...haishh pucuk di cita ulam mendatang ke...?

Tgk nie......





Tak penah2 aku dpt yg mcm nie...BE...??? ye ke kawan2...RM2.59 di situ...dari iklan baru yg dok nari2 dan melekat sehingga semalam...ehhh mcm tak caya jerk...haishh...kebetulan kah atau suratan kah..berkat dari entry semalam kot...kehkehh...


sekian...



19 comments:

Huda said...

tahniah kak!tu BE la tu :)

@e_da said...

congrats!... nuffnang dah dengar rintihan tu.. ehheh

mamalieyna said...

hehe...haaa tu sudah mari..nnti pelan2 dia marii lg..hehe..tahniah! sikit2 lama2 membukit jugk tu..sabar...

Ena said...

hehe..

chaiyok3x.. ;D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tahniah Fieza..!!
Sikit2 lama2 byk lah tu kan.. :)

ciK mOt ©™ said...

wahh...bagus ni kak...
maintain jek la pas ni...
banyak tu sekali BE tu masuk dah rm2.59...chaiyok chaiyok...

Myra Jay said...

Wahh!!Thniah Sis, dah dapat BE tu.. :) Keep on blogging ya..

~Siti Hajar~ said...

rezeki..rezeki..

xsia2 rintihan fieza kmrn..hehe

MamaYatie said...

wah...sudah mula masyuk!! tunggu turn ni..kekeke

mamaaedrean said...

wah cayalah.. eb nih pn baru join ahaks

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. sekali dapat BE hari ni.. tahniah~

LYAfrina said...

tahniah... etul la..BE tu !!!

LYAfrina said...

tahniah... etul la..BE tu !!!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

tahniah kak fieza dapat BE pasni rajin update blog k, leh la duit tu running laju2

Ogy said...

sebagai hadiah utk fiza...ai dh klik dah...hehehe..semoga income bertambah ya...

NM02 said...

haah..sikit2 lama2 membukit. nnt dah tinggi bukit tu, tak larat nak cover, bagi kat saya skit. hahaha

rATu kEBaYA said...

dah dapat BE alhamdulillah... lepas ni mencurah2 BE masuk..

**sHiKinn** said...

wah..tahniah..bila la giliran sy pula ye?ehee

maszmadi said...

wah kak fieza dah dapat.....bila la en be nuff nak jenguk umah masz pulak yerk.. kena usaha lagi nie..

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy