Wednesday, January 5, 2011

Lagi sambungan ~ Hari Pertama Irfan...~



Salam...

Lagi sambungan citer irfan kat sekolah...dok ngintai2 Irfan...buat kami geli hati...hihiii ghupa nya tak kira budak nie walau di mana pon berada...janji ada kawan...masyuk aje...

Patut nya dah takyah menunggu bagai..tapi hati ni berat benor nak blah...hadoi...tunggu jela sehari dua nie...ok part dlm kelas tu dh ok tak risau...nie yg risau part nak beli makanan kat kantin nie...harus risau kann...dah la kecik..kangg terlanggar ke tertolak oleh bebudak laen yg ramai tu harus rebah...huhuu risau woo...sementara aku ada meneman ka nie..maka aku praktis2 la kat dia cara camne nak beli makanan dan minuman...adap sopan dan tata tertib di kantin suma la aku ajar kan...ngeh ngehh

Tgk nie...



ajar dia beratur...takleh rebut2...dan hati2 bawak makanan dan minuman kangg tertumpah terkena baju seniri atau baju bebudak laen ke kann susah...

hahh...berjaya beli kan makanan...yg tertarik di mata dia...hanya la nuget dan hot dog...mau lerr hari2 dia beli itu je...huhuu nmpak nya harus bekal kan nasi dari umah...

letih dan lapar...

time rehat setengah jam je...harus cepat2 habis kan makanan...yg tu tak konfem...sebab Irfan nie slow makan nya...

byk benda nak kena belaja dan biasa2 kan diri...

dah selesai sesi persekolahan ari pertama tu...

hurmm..baru nampak my Anis...

sempat...

posing dpn kelas Irfan...

Lepas tu kami terus balek...masing2 dah penat sgt dan laparrr....ggrrrrr perot dah bernyanyii...



Selingan piccas tuan blog la pulak...suka sgt nak tempek2 gamba berposing baguih punyaa...

nie sementara menunggu irfan dan Anis kuar...pengisian yg bermanfaat nie...kehkehhh

santek pulak tgk pokok2 rhu nie...tu lerr psl..!

ngeeee....ngeri...


sekian....

14 comments:

nursalwa said...

rasa sebak hati tgk irfan kat sekolah.. teringat zaman sekolah dulu.. huhuhuhu

best tul ar kak fieza nie.. suka berposing n ader jek yg rajin amikkan gambo.. hehehehe

mamalieyna said...

huuu...tak tergmbar perasaan syahdu n kebimbangan seorang ibu...herm...eina nnti pun nak kena camni la jugk ni, ajar 1 per 1...hope irfan ok2 je pasni yee..

amboi sempat saje posing di mana2..hehe..sweet!

wahida said...

mcm mana la nnt anak saya bila dah masuk darjah satu nnt...nebes mak!! tapi nampaknya irfan ni boleh berdikari jer...

Ena said...

irfan nampak cool je kan kak.. heheh..

LyNn HaMzAh said...

insyallah nanti dia boleh sesuaikan diri kat sekolah...

Huda said...

alahai irfan..kenyang ke makan tu je :) akak kene bawakan bekal roti ok gak kut..

AnneRaini said...

seronok pulak tengok budak2 baru nak masuk sekolah..comel jek..

|| NaFiRaa || said...

harap2 lepas nih dia kena pandai berdikari lah.. kita pakat2 doa yg terbaik je lah untuk anak2 kita kan~

acik mimie said...

hehehe ... teringat zaman kita dulu kan .. semua buat sendiri ... pandai2la nak hidup ... bertuah betul anak2 zaman skrg ...

~~*Lady Salwa*~~ said...

sal dulu pun selalu mak bagi bekal nasik... satu jimat kos, satu lagi tak yah dah nak berebut beli makanan ngan budak lain... hehe

Memang pengisian yang bermanfaat tu... hehe

LYaFRINA said...

zaman lya dulu mana ada lg sosej & nugget.. setakat keropok j y ada.. hehehe

waa.. nmpaknya irfan cam blh service diri.. good2!!

cheqna said...

cheqna suka snap gambo...
bergambo tu kurrenng sket..=)

Ogy said...

lawaa baju tu..neglish rose...suka2..tp kalo ai pakai...tak muat...dah takleh sarung free size or size m lagik....menyampah..

Qaseh said...

seronoknya tgk anak2 dah besar n dah bersekolah...

Related Posts with Thumbnails
 
Designed by Whitey Mommy